۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۹
کد خبر: ۵۲۲۷۹۹
۲۰ شهریور ماه؛

امتحانات پایان ترم طلاب شاغل لرستان برگزار می شود

معاون آموزش حوزه های علمیه لرستان با اشاره به تحصیل طلاب شاغل به صورت غیرحضوری گفت: ۲۰ شهریور ماه جاری امتحانات پایان ترم این افراد برگزار می شود.
حوزه علمیه

حجت الاسلام سید محمدباقر موسوی، معاون آموزش حوزه علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، اظهار داشت: طلاب مدارس علمیه استان به صورت حضوری و غیرحضوری تحصیل می کنند.

وی یادآور شد: هر سال در سطح دو و سه طلاب به صورت حضوری و غیر حضوری از سوی مدارس و بر اساس ظرفیت مدارس جذب می شوند و پذیرش طلاب غیر حضوری ویژه افراد شاغل است.

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه طلاب سطح یک به صورت حضوری تحصیل می کنند، افزود: از پایه شش به بالا طلاب شاغل به صورت غیر حضوری به تحصیل ادامه می دهند.

معاون آموزش حوزه علمیه لرستان خاطرنشان کرد: منظور از شاغل بودن طلابی است که به عنوان امام جماعت، مبلغ، استاد حوزه، کادر مدیریتی و اداری و نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان ها مشغول فعالیت هستند.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری امتحانات ترم طلاب در طول سال بیان داشت: این امتحانات در دو مرحله  اسفند ماه و شهریور ماه هر سال برگزار می شوند.

حجت الاسلام موسوی یادآور شد: امتحانات پایان ترم این افراد 20 شهریور ماه جاری برگزار می شود و طلاب سطح دو و سه که به صورت غیرحضوری کتب حوزوی را فرا گرفتند اکنون امتحانات پایان ترم را می گذرانند.

معاون آموزش حوزه علمیه لرستان ابراز امیدواری کرد که این طلاب با گذراندن واحدهای درسی خود و ادامه تحصیل در مقاطع مختلف بتوانند در عرصه های مختلف ایفای نقش کنند./9459/ت۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات