۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۸
کد خبر: ۵۲۳۱۱۰
رییس حوزه علمیه کمالیه خرم آباد:

طلاب حرمت لباس روحانیت را حفظ کنند

رییس حوزه علمیه کمالیه خرم آباد لباس روحانیت را مقدس خواند و گفت: طلبه ای که ملبس به لباس روحانیت می شود باید حرمت این لباس را حفظ کند.
آیت الله صادقی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، آیت الله عباسعلی صادقی، رییس حوزه علمیه کمالیه خرم آباد، ظهر امروز در مراسم تلبس طلاب لرستانی که در مدرسه کمالیه خرم آباد برگزار شد، خطاب به طلاب گفت: افرادی که ملبس به لباس روحانیت می شوند احترام این لباس را نگه دارند.

وی افزود: طلابی که ملبس به این لباس روحانیت می شوند نباید به جاهای نامناسب بروند و باید اخلاق طلبگی را رعایت کنند.

آیت الله صادقی خطاب به طلاب گفت: آنچه در پیشرفت شما دخالت دارد مباحثه کردن است، طلاب باید در کنار یکدیگر درس فراگرفته را مباحثه کنند و اگر درس را خوب فرانگرفته اند با مباحثه نزد همکلاس خویش مطالب را فراگیرند.

رییس حوزه علمیه کمالیه خرم آباد با تأکید بر استفاده صحیح از فرصتها اظهار داشت: طلبه در عرصه یادگیری باید همواره تلاش کند و برای یادگیری مطالب تمام تلاش خود را به کار گیرد.

وی مطالعه را زمینه ساز یادگیری خواند و تأکید کرد: طلاب پیش از حضور در کلاس درس و پس از تدریس اساتید همواره باید مطالعه مستمر داشته باشند و هرگز پیش مطالعه را فراموش نکنند.

آیت الله صادقی دقت و هوشیاری را از دیگر ویژگی هایی عنوان کرد که در یادگیری طلاب مؤثر است و گفت: طلبه موفق طلبه ای است که در عرصه فراگیری علم و دانش و یادگیری علوم دینی هدفمند باشد.

وی خاطرنشان کرد: هدفمند بودن امری مهم در تقویت انگیزه طلاب در عرصه تحصیل و سپری کردن مسیر طلبگی است./9459/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات