۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۰
کد خبر: ۵۲۴۶۵۰
سردار کارگر: 

ادامه راه شهدا لازمه تداوم انقلاب اسلامی است

رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: ادامه راه شهدا ضرورتی مهم در راستای تداوم انقلاب اسلامی و آرمان های امام راحل است.
دیدار سردار کارگر با امام جمعه تبریز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، سردار سرتیپ بهمن کارگر، رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و رییس ستاد مرکزی راهیان نور کشور عصر امروز به همراه حجت‌الاسلام حیدر مصلحی وزیر سابق اطلاعات و رییس سازمان نشر آثار و حفظ ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس با امام جمعه تبریز دیدار کردند.

سردار کارگر در این دیدار صمیمی که با همراهی سردار جعفری رییس بنیاد حفظ آثار ارزش های دفاع مقدس استان آذربایجان‌شرقی همراه بود، اظهار داشت: انتصاب حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم به عنوان نماینده جدید ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی، تحرک و پویایی را به نیروهای مؤمن و انقلابی منطقه تزریق کرده است.

وی با تقدیر از مجاهدت 23 ساله آیت الله شبستری در استان خاطرنشان کرد: به یقین، تلاش‌ها، زحمات و مجاهدت‌های خالصانه امام جمعه جدید تبریز در دوران تصدی ریاست سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی نزد پروردگار متعال سراسر اجر و ثواب خواهد بود.

رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ادامه داد: توفیق روزافزون، عزت و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آرزوی همه کارگزاران نظام و خادمان ملت است، در این راستا از هیچ تلاشی در جهت تعامل و هماهنگی با ائمه جمعه و نمایندگان ولی فقیه در استان ها دریغ نخواهیم کرد.

سردار کارگر تداوم راه نورانی شهدا، آرمان های امام خمینی(ره) و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی را مهم‌ترین هدف خادمان ملت در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس دانست و گفت: اعتقاد داریم ادامه راه شهدا ضرورتی مهم در راستای تداوم انقلاب اسلامی و آرمان های امام راحل است.

همچنین حجت‌الاسلام حیدر مصلحی، رییس سازمان نشر آثار و حفظ ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس در سخنانی با تأکید بر اهمیت نقش تبلیغی ائمه جمعه در ترویج فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت در جامعه اظهار داشت: روحانیت هم در عرصه تبلیغی و هم رزمی ثابت کرده که در خط مقدم دفاع از ارزش‌های نظام اسلامی قرار دارد./935/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات