۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۷
کد خبر: ۵۲۴۶۸۶
مسؤول ستاد عتبات عالیات خوزستان خبر داد؛

کمک ۶۰ میلیارد ریالی مردم خوزستان به ساخت ایوان حرم حضرت علی

مسؤول ستاد عتبات عالیات خوزستان گفت: مردم ولایت مدار خوزستان ۶۰ میلیارد ریال و ۲۷ کیلوگرم طلا به ساخت ایوان حرم حضرت علی(ع) کمک کردند.
اندیمشک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز،مراسم تودیع و معارفه مسؤول ستاد عتبات عالیات اندیمشک چهارشنبه 22 شهریورماه با حضور حجت الاسلام موسوی مسؤول ستاد عتبات عالیات خوزستان و فرماندار اندیمشک و دیگر مسؤولان نظامی و دولتی برگزار شد.

در این مراسم، حجت الاسلام موسوی، مسؤول ستاد عتبات عالیات خوزستان اظهار داشت: مردم ولایت مدار خوزستان 60 میلیارد ریال برای ساخت ایوان حرم مطهر حضرت علی(ع) اهدا کردند.

مسؤول ستاد عتبات عالیات خوزستان با اشاره به کمک بانوان خوزستانی به ساخت ایوان حرم امیرمومنان حضرت علی(ع)، گفت: بانوان ولایت مدار و محب اهل بیت(ع) خوزستانی توانستند 27 کیلوگرم طلا را به ساخت ایوان حرم امام اول شیعیان حضرت علی(ع) هدیه کنند.

این مقام مسؤول با بیان اینکه دشمن تمام هدف خود را به آسیب حرم مطهر حضرت زینب(س) معطوف کرده است، بیان داشت: گروهک های تکفیری و تروریستی در حقیقت با همکاری سربازان آمریکا، عربستان و همدستان آنها برای ضربه زدن به اسلام ناب محمدی برنامه ریزی های فراوانی کردند.

حجت الاسلام موسوی در بخش دیگری از سخنانش نسبت به جنایات میانمار واکنش نشان داد و ابراز داشت: دولت مستکبر میانمار از گروهک تروریستی داعش ظالم تر و پست تر است و همگان مشاهده کردیم که چه جنایات هولناکی را بر علیه مسلمانان مظلوم مرتکب شدند.

وی با اشاره به حمایت های استکبار جهانی از دولت میانمار گفت: دولت ظالم میانمار قطعا مورد حمایت استکبار جهانی به ویژه آمریکا و هم پیمانانش که ادعای حقوق بشر را دارند، است.

مسؤول ستاد عتبات عالیات خوزستان با تشریح برنامه ریزی های صورت گرفته برای اربعین حسینی در خوزستان، تصریح کرد: امسال زائران چهار استان کشور از مسیر خوزستان راهی کربلای معلی خواهند شد و نیز شاهد عبور جمعیت زیادی از عاشقان اباعبدالله الحسین(ع) از استان خوزستان خواهیم بود.

این مقام مسؤول در پایان اظهار داشت: موکب ها در چهار ورودی استان خوزستان برپا خواهند شد و نیز از اول ماه صفر تا چند روز پس از اربعین حسینی موکب ها فعال و پذیرای عاشقان و محبان اهل بیت علیهم السلام خواهند بود.

گفتنی است در این مراسم از زحمات پرویز سبزی تشکر و قدردانی به عمل آمد و حسن دهقان به عنوان مسؤول جدید ستاد عتبات عالیات شهرستان اندیمشک معارفه شد./9453/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات