۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۲
کد خبر: ۵۲۴۷۷۴
در همایش کربلا و جبهه ها صورت گرفت؛

تشریح سخنرانی چند رسانه ای شهدای مدافع حرم

استاد مؤسسه امیربیان در همایش کربلا و جبهه ها به تشریح سخنرانی چند رسانه ای شهدای مدافع حرم در سه بخش انگیزه سازی، اقناعی و احساسی پرداخت.
تشییع سه شهید مدافع حرم در قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام حجتی در همایش کربلا و جبهه ها که پیش از ظهر امروز در سالن همایش های مدرسه عالی دارالشفاء قم برگزار شد با ارائه گزارشی از سخنرانی چند رسانه ای شهدای مدافع حرم گفت: سخنرانی چند رسانه ای شهدای مدافع حرم دارای سه بخش انگیزه سازی، اقناعی و احساسی است.

استاد مؤسسه امیربیان خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران همانند یک خورشید تابان است که افراد فراوانی را به خود جذب کرده است اما افراد شب پرست تحمل آن را ندارند بنابراین برای مقابله با آن دست به هرکاری می زنند.

وی در زمینه سخنرانی چند رسانه ای شهدای مدافع حرم گفت: این سخنرانی با کلیپی از شهید ادواردو در زمینه چگونگی مسلمان شدن وی آغاز می شود و بیان می کند چگونه چشمانش را بر تمامی دارایی پدر می بندد اما از اعتقادات خود کوتاه نمی آید و در نهایت به شهادت می رسد.

حجت الاسلام حجتی ادامه داد: استفاده از افرادی که در خانواده های بسیار ثروتمند زندگی کرده اند اما تمامی امکانات رفاهی را رها می کنند و مسلمان می شوند اثرات فراوانی در مخاطب ایجاد می کند.

استاد مؤسسه خطابه امیربیان اضافه کرد: مرحله بعدی سخنرانی چند رسانه ای شهدای مدافع حرم پخش کلیپی از داعش است که از جنایت ها، منابع مالی، علل ایجاد داعش و موارد دیگر پرده بر می دارد و نشان می دهد که هدف اصلی از ایجاد داعش تخریب اسلام و ورود به اسلام است و در پایان نیز بیان می کند به چه دلیل نیروهای ایرانی برای دفاع از حرم به سوریه می روند.

وی افزود: این سخنرانی چند رسانه ای پس از پخش کلیپی از پشت پرده های ایجاد داعش، وارد فضای احساسی می شود و از شهدای مدافع حرم و فرزندان آنها سخن می گوید و از ایجاد کربلای دیگر خبر می دهد.

حجت الاسلام حجتی پرداختن به جنگ نرم را آخرین بخش سخنرانی چند رسانه ای شهدای مدافع حرم نامید و اظهار کرد: این بخش از سخنرانی چند رسانه ای شهدای مدافع حرم به جوانان نشان می دهد که چگونه دشمن در فضای مجازی کمین کرده است و در آخر نیز دو راهکار برای دفاع از حریم بیان می کند./1324/پ۲۰۲/ی

ارسال نظرات