۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۳
کد خبر: ۵۲۵۸۲۸
به همت بنیاد امامت؛

دوره تربیت اساتید در مدرسه علمیه صاحب ‌الزمان ماهشهر برگزار می شود

مدیر مدرسه علمیه صاحب ‌الزمان(عج) ماهشهر از برگزاری دوره تربیت اساتید با همکاری بنیاد امامت خبر داد.
حوزه علمیه

حجت ‌الاسلام مرتضی خوشبین، مدیر مدرسه علمیه صاحب ‌الزمان(عج) ماهشهر، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به برگزاری چهارمین دوره دانش افزایی اساتید حوزه های خوزستان(ویژه اساتید حوزه های جنوب استان) ابراز داشت: در این دوره 12 استاد مدرسه حضور و به آموزش مقاله نویسی و پایان نامه نویسی سطح 3 و دکترا می پردازند.

مدیر مدرسه علمیه صاحب ‌الزمان(عج) ماهشهر با بیان اینکه حجت الاسلام اسلام پور از اساتید برتر پژوهش کشوری به تدریس در چهارمین دوره دانش افزایی خواهند پرداخت، افزود: این دوره از روز گذشته آغاز و تا 24 شهریورماه ادامه خواهد داشت.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه افتتاحیه با حضور امام جمعه شهرستان ماهشهر روز گذشته برگزار شد، اظهار داشت: این دوره روزانه در هشت ساعت در دو تایم صبح و بعد از ظهر برگزار می شود.

حجت الاسلام خوشبین موقعیت جغرافیایی شهرستان ماهشهر را دلیل انتخاب مدرسه برای برگزاری دوره دانش افزایی دانست و عنوان داشت: مدرسه علمیه صاحب ‌الزمان(عج) ماهشهر محل اسکان حاضران دوره را مهیا و اتاق هایی در اختیار آنها قرار داد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه شعبه بنیاد امامت زیر نظر آیت الله میلانی همزمان با سال تحصیلی جدید فعالیت هایش را در مدرسه آغاز کرد، گفت: امروز دومین جلسه بنیاد دوره کارشناسی همراه با اعطای مدرک کارشناسی و تربیت اساتید در حال برگزاری است.

مدیر مدرسه علمیه صاحب ‌الزمان(عج) ماهشهر با اشاره به اینکه تربیت استاد یکی از دوره های برگزار شده در بنیاد امامت است، تصریح کرد: برگزاری دوره های ویژه عموم طلبه ها و مؤمنان سطح شهرستان دیگر دوره برگزار شده بنیاد امامت است./۹۴۵۶/ت303/ب1

ارسال نظرات