۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۴
کد خبر: ۵۲۶۰۹۷
آیت الله علما:

طلاب باید از حیث اخلاقی در جامعه ممتاز باشند

آیت الله علما با اشاره به اینکه طلاب باید از حیث اخلاقی در جامعه ممتاز باشند، گفت: باید دروس طلبگی بر روحیه و اخلاق طلبه اثر بگذارد و همه اعمال و رفتار او را با معیارهای اسلامی و دینی هماهنگ کند.
آیت الله مصطفی علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ظهر امروز در آیین افتتاحیه حوزه علمیه خواهران امام خمینی (ره) ابراز داشت: طلاب باید سرمشق و الگوی جامعه باشند و از لحاظ اخلاقی در جامعه ممتاز باشند.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: باید دروس طلبگی بر روحیه و اخلاق طلبه اثر بگذارد و همه اعمال و رفتار او را با معیارهای اسلامی و دینی هماهنگ کند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه مطرح کرد: طلاب باید در وجود خویش کنکاش کنند و به شناخت ابعاد وجودی خود بپردازند زیرا شناخت خود زمینه شناخت معبود است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: طلاب باید الگوی رفتاری دیگر افراد جامعه باشند و بر اعمال و رفتار خود مراقبت ویژه داشته باشند.

آیت الله علما بیان داشت: باید اعمال خود را سنجید، هر روز باید پرونده اعمال خویش را بررسی کرد زیرا ما در قبال یکایک اعمال خود مسؤول هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان در پایان اظهار داشت: حسابرسی اعمال در روز قیامت بسیار سنگین است بنابراین بهتر است در این دنیا به اعمال خویش رسیدگی کنیم تا در قیامت مورد بازخواست قرار نگیریم./8571/پ202/ب1

ارسال نظرات