۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۴
کد خبر: ۵۲۶۵۴۶

رییس مجلس شورای اسلامی با امام جمعه تبریز دیدار کرد

علی لاریجانی در سفر به استان آذربایجان‌شرقی با حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم، امام جمعه تبریز دیدار و گفت‌وگو کرد.
دیدار لاریجانی با آل هاشم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، علی لاریجانی، رییس مجلس شورای اسلامی عصر امروز در مسیر بازگشت از ارومیه به تهران، در توقفی کوتاه با حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه و امام جمعه تبریز در محل فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در این دیدار با اشاره به اهداف سفر خود به منطقه شمال‌غرب کشور اظهار داشت: امروز در سفری که به استان آذربایجان غربی از نزدیک وضعیت دریاچه ارومیه را مشاهده کردم و متأسفانه این دریاچه علیرغم اقداماتی که صورت گرفته است، وضعیت مناسبی ندارد.

نماینده مردم قم در مجلس با بیان این‌که در برنامه ششم توسعه تصمیمات جدی در مورد برخی مسائل جدی همانند دریاچه ارومیه گرفته شده است، ادامه داد: یکی از نگرانی‌های ما در خصوص محیط زیست است، به طوری که مشکل آب و احیای دریاچه ارومیه دغدغه جدی نمایندگان مجلس به ویژه وکلای ملت در منطقه شمال غرب می باشد.

لاریجانی در این دیدار که با حضور سرپرست استانداری آذربایجان شرقی و دیگر مقامات لشکری و کشوری آذربایجان شرقی همراه بود، در بخش دیگری از سخنانش با تبریک انتصاب حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم، به عنوان نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان‌شرقی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: وجود شما برکتی برای خطه آذربایجان است.

بنابر این گزارش، رییس مجلس شورای اسلامی در سفر چند ساعته به آذربایجان شرقی در شهرستان جلفا و منطقه آزاد تجاری - صنعتی ارس حضور یافت و ضمن دیدار با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس از مجتمع گلخانه ای تالار امین بازدید کرد و با ظرفیت صادراتی این منطقه آشنا شد./935/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات