۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۴
کد خبر: ۵۲۶۸۵۸

ویژه برنامه‌های هفته دفاع مقدس سپاه حضرت عبدالعظیم حسنی شهرری تشریح شد

به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس ویژه برنامه‌های این ایام در سپاه ناحیه حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) شهرری تشریح شد.
رضایی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس ویژه برنامه‌های سپاه ناحیه حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) شهرری توسط سرهنگ علی طلوعی فرمانده سپاه حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) شهرری در حضور حجت الاسلام علی اصغر رضایی نماینده ولی فقیه سپاه ناحیه بسیج حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و اصحاب رسانه تشریح شد.

در بخشی از این جلسه حجت الاسلام علی اصغر رضایی نماینده ولی فقیه سپاه ناحیه بسیج حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند: حقیقتا دفاع مقدس یک گنج تمام نشدنی است.

وی افزود: امام راحل فرمودند: ما از جنگ برای یک لحظه هم نادم و پشیمان از عملکرد نیستیم؛ پشیمانی برای کسی است که بازنده میدان باشد در حالی که ما پیروز میدان بودیم.

حجت الاسلام رضایی درباره پذیرش قطعنامه در دوران دفاع مقدس، بیان داشت: پذیرش قطعنامه به دلخواه امام راحل و فرمانده‌هان جنگ نبود اما دشمن به دلیل آنکه خود را پیروز میدان جلوه دهد به این کار اقدام کرد.

نماینده ولی فقیه سپاه ناحیه بسیج حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) با تاکید بر اینکه در حال حاضر ایران در عرصه نظامی و تسلیحاتی بسیار قدرتمند است، اظهار داشت: امروز نه تنها ایران از نظر نظامی بسیار قدرتمند است بلکه از لحاظ امنیتی نیز از کشورهای امن در جهان به شمار می‌رود.

در ادامه سرهنگ علی طلوعی فرمانده سپاه حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) شهرری به تشریح برنامه هفته دفاع مقدس ناحیه پرداخت و گفت: امام راحل فرمودند: ما انقلاب را به جهان صادر خواهیم کرد.

وی افزود: امروز تنها کسانی که نمی‌خواهند انقلاب به اقصی نقاط جهان صادر شود کشور آمریکا و رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل است.

سرهنگ طلوعی با تاکید براینکه همه مردم باید در قبال صدور نهضت ماندگار انقلاب به سراسر جهان تلاش کنند، اظهار داشت: صدور انقلاب با تبلیغ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت میسر می‌شود بنابراین ما باید در کشور فرهنگ ایثار و شهادت را احیا کنیم.

فرمانده سپاه حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) شهرری با بیان اینکه مهمترین شاخصه شهدا ولایت پذیری و استکبار ستیزی بود، ابراز کرد: شهدا همه لحظات در راه مبارزه با باطل ثابت قدم بودند.

وی در تبیین اینکه رسانه قدرت دارد حق را باطل و باطل را حق جلوه دهد گفت: در دوران دفاع مقدس همه رسانه‌های خارجی برعلیه انقلاب تبلیغ می‌کردند امروز رسانه‌های داخلی باید به گونه‌ای دوران دفاع مقدس را به نسل امروز معرفی کنند تا حق آن دوران به درستی ادا شود.

سرهنگ طلوعی در پایان به تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرری پرداخت و خاطر نشان کرد: با آغاز هفته دفاع مقدس در شهرری بالغ بر 300 برنامه در 225 ناحیه بسیج برگزار می‌شود که شامل برپایی 7 نمایشگاه با موضوع دفاع مقدس، همایش دوچرخه سواری حرم تا حرم توسط بسیجیان، عطر افشانی و غبارروبی گلزار شهدا، اجرای تئاتر آشنای غریب در فرهنگ سرای ولا و ده‌ها برنامه دیگر می‌شود./813/پ202/ب1

ارسال نظرات