۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۸
کد خبر: ۵۲۷۰۴۹
حجت الاسلام والمسلمین رئیسی:

سخنان سخیف ترامپ درباره ایران رسوایی بزرگ برای مدعیان حقوق بشر است

نماینده مجلس خبرگان رهبری سخنان سخیف رییس جمهور آمریکا درباره ایران را مایه آبرو ریزی و رسوایی بزرگ برای مدعیان حقوق بشر بیان کرد.
حجت الاسلام رییسی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی، نماینده مجلس خبرگان رهبری، امروز در حاشیه آیین تجدید میثاق اعضای مجلس خبرگان رهبری با آرمان‌های والای امام راحل که در حرم مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب برگزار شد در جمع خبرنگاران، گفت: سخنان بی‌اساس، بی‌مبنا و بی‌ادبانه رییس جمهور تازه به دوران رسیده آمریکا از نظر دیبلماتیک و در لسان بین المللی به هیچ عنوان قابل توجیه نیست.

وی افزود: این در شأن یک رییس جمهور نیست که نسبت به ملت بزرگ ایران اینگونه صحبت کند، از این رو این سخن را قبل از آنکه ما بخواهیم محکوم کنیم از نگاه افکار عمومی جهان و از سوی دولتها و ملتها محکوم است.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی با بیان اینکه ملت ایران پایبند به عهد و میثاق‌های خودشان هستند، ابراز کرد: مردم ایران از همان آغاز انقلاب بدعهدی‌ و پیمان شکنی دشمنان بویژه آمریکا را مشاهده کرده‌اند و دست آنان را در ناامن کردن منطقه نظاره ‌گر هستند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: سخنان سخیف رییس جمهور آمریکا جز بی آبرویی برای او چیزی به همراه نخواهد داشت چرا که این امر سبب می‌شود مردم جهان به حقیقت درونی مدعیان حقوق بشر بیشتر پی ببرند.

وی افزود: مردم و دولت ایران با توجه به پیش پرداخت‌هایی که در مسأله برجام داشتند باید در مقابل این بدعهدی طرف مذاکره، مقابله به مثل داشته باشند./813/۲۰۲/ح

ارسال نظرات