۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۲
کد خبر: ۵۲۹۴۰۱
نماینده ولی فقیه در ایلام:

مردم وفاداری خود را به نظام مقدس اسلامی اثبات کرده اند

نماینده ولی فقیه در ایلام گفت: مردم وفاداری خود را بارها و بارها به نظام مقدس جمهوری اسلامی به اثبات رسانده و پای انقلاب ایستاده‌اند؛ نمونه این وفاداری شرکت پرشور در تشییع شهید حججی بود و اکنون نوبت مسؤولان است با وحدت و همبستگی در راه حل مشکلات مردم گام بردارند.
لطفی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، حجت الاسلام والمسلمین لطفی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه استاندار ایلام در سالن اجتماعات اداره فنی و حرفه ای شهر ایلام اظهار داشت: مردم وفاداری خود را بارها و بارها به نظام مقدس جمهوری اسلامی به اثبات رسانده و پای انقلاب ایستاده‌اند.

وی افزود: نمونه این وفاداری شرکت پرشور در تشییع شهید حججی بود و اکنون نوبت مسؤولان است با وحدت و همبستگی در راه حل مشکلات مردم گام بردارند و در این راه بکوشند و این توفیقات از برکات حضور مردم در صحنه است.

امام جمعه ایلام خاطر نشان کرد: استان ایلام در طول هشت سال دفاع مقدس دو هزار بار مورد تهاجم دشمن بعثی قرار گرفت و 60 درصد استان ایلام تخریب شد اما مردم مقاوم آن لحظه ای از مقاومت در مقابل دشمن کوتاه نیامدند.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی ابراز داشت: اکنون انتظار است عنایت ویژه‌ای به استان ایلام شود و اکنون استان ایلام به عنوان دروازه عتبات شناخته شده و باید این ظرفیت توسعه یابد.

وی ادامه داد: استان ایلام هر ساله میزبان عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت در ایام محرم و اربعین حسینی است که متاسفانه مرز بین المللی مهران دارای مشکلاتی است که می طلبد مسؤولان به دنبال چاره اندیشی برای رفع این مشکلات باشند.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام تاکید کرد: اگر با روحیه جهادی وارد عرصه کار شد و مشکلات این مرز و همچنین مشکلات زیر ساختی شهرستان مهران حل شود قطعا جمعیت بالاتری را می توان میزبانی کرد.

این مدرس حوزه عنوان داشت: مرز بین المللی مهران امن ترین و نزدیک ترین مرز به عتبات عالیات است و می توان گفت ایلام دروازه عتبات عالیات است که حضور و موج خروشان دلسوختگان اهل بیت نشانگر این واقعیت است.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی تصریح کرد: احداث جاده چهاربانده مسیر ایلام به مهران و ساخت پارکینگ و آشپزخانه برای زوار از کارهای قابل تقدیر است که مشکلاتی دیگر نیز وجود دارد که باید مسؤولان در پی رفع آنها باشند.

وی در پایان ضمن تشکر و تقدیر از محمدرضا مروارید استاندار قبلی ایلام گفت: به قاسم سلیمانی استاندار جدید خیر مقدم عرض کرده و امیدواریم در خدمت به مردم ایلام موفق باشد./۸۷۹/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات