۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۵
کد خبر: ۵۲۹۶۶۶
آذري جهرمي خبر داد؛

ارائه گزارش مربوط به دولت الكترونيك در جلسه هيأت دولت

وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات در مورد وضعيت دولت الكترونيك، گفت: امروز به دستور رييس جمهور وزارت ارتباطات و سازمان امور استخدامي گزارش آخرین وضعیت پیشرفت دولت الکترونیک را ارائه کردند كه به موجب آن قرار شد زيرساخت هاي فني متناسب با اين موضوع فراهم شود.
آذری جهرمی

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا، محمدجواد آذری جهرمی در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران در مورد احتمال خروج آمريكا از برجام، گفت: قطعا ايران در مقابل برنامه ريزي هايي كه آنها دارند گام هايي را خواهد برداشت و در اين راستا دولت، وزارت امور خارجه و هيأت نظارت بر برجام عكس العمل هاي متفاوتي خواهند داشت.

وی در مورد گزارش ارائه شده در جلسه امروز هیأت دولت مبني بر پیشرفت دولت الکترونیک، يادآور شد: امروز به دستور رييس جمهور وزارت ارتباطات و سازمان امور استخدامي گزارش آخرین وضعیت پیشرفت دولت الکترونیک را ارائه کردند كه به موجب آن قرار شد زيرساخت هاي فني متناسب با اين موضوع فراهم شود.

وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات تأكيد كرد: البته اين نكته را نبايد فراموش كرد كه زيرساخت هاي فني بايد به نحو قابل قبولي پياده سازي و تأسيس شود.

آذري جهرمي افزود: امروز در جلسه هيأت دولت گزارش پيشرفت ها در دولت الكترونيك ارائه شد و در نهايت امر تصميم بر اين شد كه در جلسه بعد هيات دولت مصوبه لازم در اين خصوص اتخاذ شود.

وي ابراز داشت: در جلسه امروز براي دولت الكترونيك پيشنهادات براي مصوبات ارائه شد كه براساس آن قرار است يك سري الزامات براي دستگاه هاي دولتي فراهم شود، البته با توجه به اینکه این بحث نیاز به بررسی بیشتری دارد بنابراين شد بنده و آقای انصاری این مصوبه را مجددا بازنگری کنیم./٨١٦/۲۰۲/ح

ارسال نظرات