۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۳
کد خبر: ۵۲۹۷۰۵
آیت الله دری نجف آبادی:

هفته ناجا بهترین فرصت برای نمایش اقتدار پلیس است

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: هفته ناجا بهترین فرصت برای نمایش توانمندی و اقتدار پلیس برای استقرار هر چه بیشتر امنیت و آرامش در جامعه است.
آیت الله دری نجف آبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و نماینده مجلس خبرگان رهبری با صدور پیامی به مناسبت فرا رسیدن هفته ناجا که نسخه ای از آن امروز در اختیار خبرگزاری رسا در استان مرکزی قرار گرفت، بیان کرد: هفته ناجا فرصتی مناسب جهت همدلی میان آحاد مردم و نخبگان نیروی انتظامی است.

نقش سازنده جان برکفان نیروی انتظامی در تقویت و ارتقای امنیت عمومی

آیت الله دری نجف آبادی در این پیام اظهار کرد: نقش سازنده جان برکفان نیروی انتظامی در تقویت و ارتقای امنیت عمومی استان مرکزی به عنوان پایتخت صنعتی ایران اسلامی در راستای بکارگیری توان و ظرفیت های استان و فراهم شدن زمینه فعالیت های اقتصادی و حضور سرمایه گذاران نیز بسیار شایسته تقدیر است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی خاطر نشان کرد: هفته ناجا بهترین فرصت برای نمایش توانمندی و اقتدار پلیس برای استقرار هر چه بیشتر امنیت و آرامش در جامعه است.

ثبات و آرامش حاکم در جامعه ایران اسلامی

نماینده مجلس خبرگان رهبری افزود: بر کسی پوشیده نیست که گوهر گرانبهای امنیت، ثبات و آرامش حاکم در جامعه ایران اسلامی در سایه تلاش و کوشش جان برکفان و خدمتگذاران به نظام اسلامی در نیروی انتظامی و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب به دست آمده است.

آیت الله دری نجف آبادی در این پیام آورده است: تجلیل از بزرگ مردان جان برکف که بی تردید کار و تلاش خستگی ناپذیر و ایثار بی وقفه آنان زمینه ساز استقرار نظم، امنیت و سلامت اجتماعی است


امام جمعه اراک در این پیام اضافه کرد: بسیار به جاست که در این ایام قدردان شهدا و ایثار گرانی باشیم که با نثار خون پاک خود امنیت و آرامش را برای ملت مومن و انقلابی ایران اسلامی به ارمغان آورده و موجب بارور شدن درخت شکوهمند انقلاب اسلامی شده اند.


نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در این پیام عنوان کرده است: هفته نیروی انتظامی فرصتی برای مرور زحمات و رشادت های فرزندان غیرتمند و با همتی است که با انگیزه والا، ایمان و اعتقادی راسخ زمینه ساز برقراری نظم و امنیت اجتماعی هستند.

به گزارش رسا، چهاردهم تا 21 مهرماه با عنوان هفته نیروی انتظامی نامگذاری شده است./842/
د103/ب1

ارسال نظرات