۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۸
کد خبر: ۵۳۰۴۴۷
با حضور آیت الله فاضل لنکرانی؛

آیین افتتاحیه نهمین دوره دروس مدرسه عالی تفسیر برگزار شد

آیین افتتاحیه نهمین دوره دروس مدرسه عالی تفسیر، مجمع عالی تفسیر قرآن کریم با حضور آیت الله محمدجواد فاضل لنکرانی برگزار شد.
مجمع عالی تفسیر قرآن کریم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیین افتتاحیه نهمین دوره دروس مدرسه عالی تفسیر مجمع عالی تفسیر قرآن کریم شب یک شنبه در سالن اجتماعات مجمع عالی تفسیر با حضور آیت الله محمدجواد فاضل لنکرانی، اساتید و دانش پژوهان مجمع عالی تفسیر برگزار شد.

در آغاز این نشست حجت الاسلام و المسلمین احمدی قمی دبیر مجمع عالی تفسیر قرآن کریم از فعالیت های مجمع گزارشی ارائه کرد و گفت: در دوره جدید دروس مجمع عالی تفسیر قرآن کریم به نقش ادبیات در تفسیر قرآن کریم و نتیجه نگاه ادبی در تفسیر قرآن کریم توجه ویژه ای خواهد شد.

وی ادامه داد: از دیگر مواردی که در نهمین دوره از دروس تفسیر مجمع عالی تفسیر به آن توجه خواهد شد، فقه اللغه واژگان قرآن کریم است که در کارگروهی مورد بررسی قرار گرفته است؛ نشست های علمی هفتگی نیز همانند سال های گذشته اجرا خواهد شد و از اساتید صاحب نظر دعوت به عمل می آید تا نظریه خود را مطرح و پس آن مورد بررسی قرار گیرد.

پس از سخنان حجت الاسلام و المسلیمن احمدی قمی، آیت الله فاضل لنکرانی در زمینه مباحث تفسیری نظرات خود را بیان و بر توجه ویژه حوزه علمیه به دروس تفسیر تأکید کرد.

در پایان نیز ۹ نفر از ممتازان دروس تفسیر مجمع عالی تفسیر قرآن کریم تقدیر شدند./1324/پ۲۰۳/ی

ارسال نظرات