۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۶
کد خبر: ۵۳۰۴۹۲
آیت الله دری نجف آبادی:

استکبار جهانی با فضای مجازی جوانان را هدف قرار داده است

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به هجمه های فرهنگی و نقشه های شوم دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، گفت: امروز استکبار جهانی به واسطه فضای مجازی اعتقادات و منش رفتاری و اخلاقی جوانان ایران اسلامی را هدف قرار داده است.
آیت الله دری نجف آبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، نماینده مجلس خبرگان رهبری، عصر امروز در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره شعر حریم و حرم حوزه های علمیه خواهران استان مرکزی در اراک، اظهار کرد: استفاده نابجا از فضای مجازی می تواند تهدیدی بزرگ برای جامعه اسلامی باشد.

آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به هجمه های فرهنگی و نقشه های شوم دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، بیان کرد: امروز استکبار جهانی به واسطه فضای مجازی اعتقادات و منش رفتاری و اخلاقی جوانان ایران اسلامی را هدف قرار داده است.

جوانان با هوشیاری توطئه های بدخواهان را خنثی کنند

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با تاکید بر اینکه جوانان انقلابی ایران اسلامی با هوشیاری و تفکر باید توطئه های بدخواهان این مرز و بوم را خنثی کنند، اظهار داشت: بهره مندی پسندیده و اصولی از فضای مجازی باید مورد توجه همه مردم به ویژه جوانان باشد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر نقش تاثیرگذار هنرمندان درمقابله با تهاجمات فرهنگی دشمنان ایران اسلامی، گفت: جوانان هنرمند باید با فرهنگ حجاب و عفاف و احیای سبک زندگی ایرانی و اسلامی در مسیر اعتلا و توسعه کشور گام بردارند.

ترویج و گسترش فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه

امام جمعه اراک در ادامه تقویت پایه‌های اعتقادی افراد برای مقابله با تهاجم دشمن ضروری مهم دانست و خاطر نشان کرد: هنرمندان باید با خلق آثار فاخر و تاثیر گذار، نقش خود را در ترویج و گسترش فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه نهادینه کنند.

آیت الله دری نجف آبادی رعایت حجاب و عفاف را تکلیف مهم الهی دانست و خاطر نشان کرد: راهکار مقابله با بی ند و باری و هجمه های فرهنگی در جامعه اسلامی حفظ حجاب و پوشش اسلامی است.

تلاش در مسیر توسعه ارزش های انقلاب

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ملت بزرگ و فهیم ایران اسلامی باید با بهره مندی از ابزارهای گوناگون هنر در مسیر توسعه ارزش های انقلاب و منویات مقام معظم رهبری گام بردارند و در این راه با ارزش از هیچ کوششی دریغ نکنند.

به گزارش رسا، بیش از سه هزار و 500 طلبه خواهر در 18 حوزه علمیه در نقاط مختلف استان مرکزی به تحصیل اشتغال دارند./842/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات