۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۱
کد خبر: ۵۳۱۲۸۴
آیت الله دری نجف آبادی:

ایران اسلامی نسبت به برجام ذره‌ای از حقوق خود کوتاه نمی آید

امام جمعه اراک با تاکید بر اینکه دولت و مجلس باید با وحدت و اقتدار از منافع ملت ایران اسلامی صیانت کنند، گفت: ارکان نظام اسلامی باید با هرگونه تحقیر و تجاوز آمریکایی‌ها نسبت به برجام مقابله کنند و ذره‌ای از حقوق خود کوتاه نمی آیند.
آیت الله دری نجف آبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک ظهر امروز در نماز عبادی و سیاسی جمعه که در مصلای بیت‌المقدس اراک برگزار شد، بیان کرد: خروج آمریکا از توافق برجام دشمنی این کشور را با ایراسن اسلامی آشکار ساخت.

دولت و مجلس با وحدت از منافع ملت ایران اسلامی صیانت کنند

آیت الله دری نجف آبادی اظهار داشت: آمریکایی‌ها قصد دارند برجام را بی‌خاصیت تلقی کنند و به سبب عملیانی شدن تمامی تعهدات ایران اسلامی با این توطئه باید مقابله کرد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با تاکید بر اینکه دولت و مجلس باید با وحدت و اقتدار از منافع ملت ایران اسلامی صیانت کنند، بیان کرد: ارکان نظام اسلامی باید  با هرگونه تحقیر و تجاوز آمریکایی‌ها نسبت به برجام مقابله کنند و ذره‌ای از حقوق خود کوتاه نمی آیند.

وی با بیان اینکه دولت و خانه ملت با صلابت همیشگی خود در برابر زیاده خواهی آمریکای جنایتکار و متحدانش در منطقه ایستادگی خواهند کرد، افزود: دولت و مجلس شورای اسلامی اثبات کرده اند بر سر منافع ملت با هیچ قدرتی معامله نمی کند و در هر شرایطی قدردان حضور ملت در صحنه هستند.

تحریم سپاه پاسداران از سوی آمریکا

امام جمعه اراک در ادامه سخنان خود به تحریم سپاه پاسداران از سوی آمریکا اشاره کرد و گفت: آرمان اصلی سپاه مقابله با تروریست است.

آیت الله دری نجف آبادی گفت: سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی سرمایه ای بزرگ برای اسلام است و اکنون آمریکای جنایتکار با تحریم سپاه پاسداران، خود را در کنار تروریست ها و گروهک های ضد اسلامی و ضد انسانی قرار داده است.

امام جمعه اراک با تاکید بر اینکه ملت ایران اسلام با اقتدار پشتیبان و حامی سپاه پاسداران است، افزود: اگر آمریکا و یا هر کشوری بخواهد نسبت به سپاه پاسداران جسارت و این نیروی انقلابی را متهم کند با پاسخ دندان شکنی ملت بزرگ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران رو به رو خواهد شد.

آیت الله دری نجف‌آبادی با تاکید بر اینکه وزارت امور خارجه باید با قدرت کافی از برجام دفاع و مقابل ترامپ ایستادگی کند، اظهار داشت: ملت بزرگ ایران اسلامی در هر زمان نشان دادند زیاده خواهی و نقشه های شوم آمریکا و دشمنان را خنثی خواهند کرد.

جدا شدن اقلیم کردستان عراق راهی برای  ادامه فعالیت‌های ظالمانه آمریکا

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در ادامه با اشاره به طرح جدایی کردستان عراق نیز اشاره و بیان کرد: طرح جدایی کردستان عراق توطئه‌ای برای جهان اسلام و مبارزه با مسلمین است و باید با این مسئله با جدیت مقابله کرد.

آیت الله دری نجف آبادی خاطر نشان کرد: طراحان این فتنه باید دست از لجاجت برداشته و بدانند این طرح مخالف با قانون اساسی عراق است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: البته سه کشور عراق و ترکیه و ایران اتحاد کافی برای مقابله با این طرح دارند که جای خوشحالی دارد، اما در صورت جدایی رابطه ایران  با کردستان عراق دیگر همچون گذشته نخواهد بود.

امام‌ جمعه اراک جدا شدن اقلیم کردستان عراق راهی برای  ادامه فعالیت‌های ظالمانه آمریکا دانست و بیان کرد: سه کشور عراق و ترکیه و ایران اتحاد کافی برای مقابله با این طرح دارند و در برابر این طرح ایستادگی خواهند کرد.

تعطیلی صنایع استان مرکزی یکی از مهمترین مشکلات این استان

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در ادامه با اشاره به انتخاب استاندار استان مرکزی، گفت: استاندار جدید استان مرکزی باید با بهره مندی از مدیران صادق و کارآمد در مسیر رفع مشکلات گوناگون استان مرکزی تلاش و گام بردارد.

آیت الله دری نجف آبادی با تاکید بر رفع مشکلات صنایع استان مرکزی، ابراز کرد: تعطیلی صنایع استان مرکزی یکی از مهمترین مشکلات این استان است که انتظار می رود تیم مدیریت ارشد اجرایی جدید استان برای احیای این صنایع با برنامه ریزی های کاربردی وارد عمل شود.

شایان ذکر است، 17 مهر و روز پست، در تسهیل امر ازدواج و سالگرد مرحوم اشعری اصفهانی از دیگر مواردی بود که در خطبه های نمازجمعه اراک به آن ها پرداخته شد.

به گزارش رسا، نماز عبادی سیاسی جمعه در 33 نقطه استان مرکزی برگزار می شود./842/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات