۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۶
کد خبر: ۵۳۱۴۵۴
امام جمعه پلدختر:

کانون مساجد مرکز مقابله با توطئه دشمنان است

امام جمعه پلدختر کانون فرهنگی هنری مساجد را مرکز مقابله با توطئه های دشمنان بیان کرد و گفت: باید با استفاده از ظرفیت کانونها در راستای تقویت برنامه های فرهنگی و خنثی سازی دسیسه های دشمن گام برداشت.
امام جمعه پلدختر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام محمد سوری، امام جمعه پلدختر، بعداز ظهر امروز به مناسبت گرامیداشت سالروز بیانات رهبر معظم انقلاب در 19 مهر سال 91 در رابطه با کانون های فرهنگی فرهنگی هنری مساجد گفت: بیانات رهبر معظم انقلاب چراغ راه هدایت مردم و مسؤولان است.

وی عمل به بیانات و فرمایشات رهبر معظم انقلاب را بستر رشد و توسعه جامعه خواند و افزود: کانون‌های مساجد بستری مناسب در جهت توسعه فعالیت‌های فرهنگی مردم محوراست.

امام جمعه پلدختر کانون های فرهنگی هنری مساجد را مراکز مقابله با هجمه های فرهنگی دشمنان عنوان کرد و تأکید داشت: باید از ظرفیت کانون مساجد برای توسعه و ترویج فعالیت ها و اهداف فرهنگی اقدام کرد.

وی با تأکید بر ضرورت استفاده از نیروی جوان در کانونهای فرهنگی هنری مساجد خاطرنشان کرد: با انجام کارهای فرهنگی و تلاش در جهت تقویت فعالیت های فرهنگی باید تلاش کرد که نسل جوان را جذب کرد.

حجت الاسلام سوری با بیان اینکه جذب جوانان در تقویت فرهنگ جامعه نقش آفرین است، اظهار داشت: جذب جوانان مهم ترین عامل در مقابله با آسیب های اجتماعی است.

وی با اشاره به نقش کانون مساجد در غنی سازی اوقات فراغت نسل جوان و نوجوان یادآور شد: این مهم در بصیر بخشی و مصون سازی جوانان در برابر هجمه های فرهنگی دشمن نقش آفرین است.

امام جمعه پلدختر در پایان تصریح کرد: در راستای تقویت برنامه های فرهنگی و خنثی سازی هجمه ها و دسیسه های فرهنگی دشمنان باید از سوی نهادهای مختلف با تأمین اعتبار و بودجه از انجام فعالیت های کانون مساجد حمایت شود و شاهد رشد و پیشرفت در عرصه های فرهنگی باشیم./9451/پ۲۰۳/ب۲

ارسال نظرات