۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۹
کد خبر: ۵۳۱۵۰۴
امام جمعه بابل:

پروژه دیوانه نمایی رییس جمهور آمریکا برای ترساندن ملت ما است

حجت الاسلام والمسلمین روحانی پروژه دیوانه نمایی ترامپ را برای مرعوب کردن ملت ما بیان کرد و گفت: دیوانه بازی های ترامپ تاثیری بر ملت ما ندارد و در صورت هر حرکت احمقانه ای از سوی مقامات آمریکایی، ملت ایران پاسخ محکمی به آنها خواهد داد.
جلسه شورای فرهنگ عمومی بابل جلسه شورای فرهنگ عمومی بابل جلسه شورای فرهنگ عمومی بابل جلسه شورای فرهنگ عمومی بابل جلسه شورای فرهنگ عمومی بابل جلسه شورای فرهنگ عمومی بابل جلسه شورای فرهنگ عمومی بابل جلسه شورای فرهنگ عمومی بابل جلسه شورای فرهنگ عمومی بابل جلسه شورای فرهنگ عمومی بابل جلسه شورای فرهنگ عمومی بابل جلسه شورای فرهنگ عمومی بابل جلسه شورای فرهنگ عمومی بابل جلسه شورای فرهنگ عمومی بابل جلسه شورای فرهنگ عمومی بابل جلسه شورای فرهنگ عمومی بابل جلسه شورای فرهنگ عمومی بابل جلسه شورای فرهنگ عمومی بابل جلسه شورای فرهنگ عمومی بابل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی روحانی، امام جمعه بابل عصر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان در مدرسه علمیه خاتم الانبیا(ص) با اشاره به اهمیت کار فرهنگی، گفت: امام خامنه ای بر اساس دستور به آتش اختیار به ویژه در عرصه فرهنگی، آن را یک تکلیف همگانی بیان فرمود که در این عرصه جوانان مومن انقلابی پیشتاز و پیشرو هستند.

وی افزود: در عرصه کار فرهنگی برای مقابله با دشمنان و تقویت بنیان های ایمانی و اعتقادی جامعه، کار فرهنگی خلاقانه و تمیز اثرگذار مد نظر است.

مسؤول شورای فرهنگ عمومی شهرستان بابل ضمن تاکید بر این مطلب که الگوی یک کار فرهنگی خوب نحوه پیام رسانی پیام رسانان واقعه عاشورا در کاروان اسرا است، خاطرنشان کرد: ماه محرم یک بسته بزرگ از کارهای فرهنگی است که باید با شناخت درست از سیره اهل بیت(ع) و تطبیق آن بر اساس مقتضیات زمان در جامعه کار کرد.

وی ادامه داد: در عرصه کار فرهنگی نیازمند دانش و آگاهی روز هستیم و رسانه های گروهی  در این عرصه مهمترین نقش را ایفا می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی ماه محرم و صفر را فرصتی مناسب برای حوزه فرهنگ عمومی بیان کرد و گفت: سبک زندگی عزتمندانه حسینی باید برای جامعه ما به ویژه نسل جوان بیان و تبیین شود تا شاهد نسلی مقاوم و در مسیر نهضت حسینی باشیم.

وی با اشاره به ایام شهادت امام سجاد(ع) و نقش آن حضرت در کار فرهنگی و رساندن پیام عاشورا، تصریح کرد: امام سجاد(ع) با این که در خفقان و تحت شدیدترین فشارها از سوی دستگاه بنی امیه قرار داشت اما از روش های نو و تازه ای مانند دعا برای انتقال معانی فرهنگی بهره برد.

تولیت مدارس علمیه خاتم الانبیا(ص) و الزهرا(س) شهرستان بابل با اشاره به برگزاری مراسم بزرگ دعای ندبه در مصلای بزرگ بابل، اظهار داشت: مراسم بزرگ و تجمعی دعای پرفیض ندبه شهرستان بابل همراه با پخش از شبکه سراسری سیما با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان در مصلای بزرگ بابل برگزار می شود.

وی ادامه داد: دعا موجب ارتباط ویژه انسان با خدا می شود و دل ها را به سمت معنویت و خداوند مستحکم می کند.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی با اشاره به اظهار اخیر رییس جمهور آمریکا علیه ملت ایران، گفت: برخلاف اظهار نظر برخی از افراد که ترامپ را فردی دیوانه معرفی می کنند، وی فردی برخاسته از دستگاه حاکمیت آمریکا است که تنها جسارت بیشتری در بیان مطلب دارد.

وی افزود: شخصیت ترامپ با رئسای جمهور قبلی آمریکا در دیدگاه ملت ایران تفاوتی نمی کند و پروژه دیوانه نمایی و بروز رفتارهایی غیر قابل کنترل از ترامپ در حقیقت برای مرعوب کردن مخالفان سیاست های استکباری آمریکا است.

امام جمعه بابل ملت ایران را ملتی آزموده و مقاومت بیان کرد و تصریح کرد: در صورت هر حرکت احمقانه ای از سوی مقامات آمریکایی ملت ایران این فرد دیوانه نما را سرجای خود خواهند نشاند و دیوانه بازی های وی تاثیری بر ملت ما نخواهد داشت.

وی با محکوم کردن قلمداد کردن سپاه از سوی آمریکا به عنوان یک سازمان تروریستی، تاکید کرد: سپاه در قلب ملت ایران جا دارد و برخاسته از متن جامعه ما است و هیچ کس نمی تواند در اراده ملت ما خللی وارد کند.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی خاطرنشان کرد: نظام حاکمه آمریکا پدر گروه های تروریستی در سطح جهان است و ملت ایران طعم تلخ شکست را به مقامات مستکبر و نادان آمریکا نشان خواهد داد./1313/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات