۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۸
کد خبر: ۵۳۱۵۲۷
نماینده بابل در مجلس شورای اسلامی:

سپاه پاسداران برخاسته از متن ملت انقلابی ایران است

نماینده بابل در مجلس شورای اسلامی با محکوم کردن قرار دادن سپاه در لیست سازمان های تروریستی از سوی آمریکا، گفت: سپاه پاسداران برخاسته از متن ملت انقلابی ایران است و بخش مهمی از سیاست استراتژیک نظام و دکترین امنیت ملی جمهوری اسلامی محسوب می شود.
حسن نیازآذری

حسین نیازآذری نماینده بابل در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، با اشاره به سخنان توهین آمیز اخیر رئیس جمهور آمریکا علیه ملت ایران، گفت: دولت آمریکا دولتی ضد بشری و در راس جهان استکبار قرار دارد و تمام فشارها برای انصراف ملت ایران از مقاومت در برابر نظام سلطه آمریکا است.

وی افزود: ملت ایران با انقلاب اسلامی خود را از یک حکومت دست نشانده به حکومت مردمی و مستقل  بر اساس باورهای دینی تبدیل کرد و عصبانیت آمریکا از ملت ایران به خاطر استقلال و آزادگی این ملت است.

رییس مجمع نمایندگان استان مازندران با اشاره به اتحاد و همدلی در کشور، خاطرنشان کرد: سخنان نسنجیده و توهین آمیز ترامپ به ملت ایران، با وحدت و انسجام آحاد ملت تحت اوامر مقام معظم رهبری هیچ اثری در روحیه مقاوم ملت ما نخواهد داشت.

وی ادامه داد: ملت ما از اولین روزهای انقلاب اسلامی در تمام پیچ و خم های سنگین و دشوار تا به امروز همچنان مقاوم ایستادگی کرده است و از این به بعد هیچ فشاری نمی تواند ما را تسلیم زیاده خواهی های نظام استکباری نماید.

نیازآذری تحریم های ظالمانه آمریکا را نشانه دشمنی و سیاست های ضد بشری آمریکا علیه دیگر ملت های جهان عنوان کرد و اظهار داشت: پیام ملت ما به جهانیان صلح  و دوستی است و ما سیاست های منطقی خود را در جریان مذاکرات هسته ای نشان دادیم اما اگر دولتی به دنبال سوء استفاده و زیاده خواهی در حوزه هسته ای و دفاعی باشد، ملت ایران پاسخی محکم و شایسته به آن ها خواهد داد.

وی افزود: ملت ما از حق قانونی خود در زمینه استفاده از انرژی صلح آمیز هسته ای و کاربرد آن در جهت توسعه و پیشرفت خود عقب نشینی نمی کند.

نماینده بابل در مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب  که در مقابل دشمنان قسم‌خورده کوتاه نمی‌آییم، گفت: آمریکا به رغم ادعای دروغین طرفداری از حقوق بشر، چهره بزک کرده خود در دنیا نشان داد و این دولت به هیچ تعهد بین‌المللی پای بند نیست و با خوی استکبارگری خود همواره به دنبال پایمال کردن حقوق دیگر ملت‌ها است.

وی با محکوم کردن تحریم جدید آمریکا علیه سپاه پاسداران، تاکید کرد: سپاه پاسداران برخاسته از متن ملت انقلابی ایران است و بخشی از نظام دفاعی کشور در مقابل دشمنان محسوب می شود و هیچ گاه این دست تحریم ها نمی تواند ما را از مسیر نورانی خود منصرف کند.

نیازآذری با اشاره به نقش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خنثی کردن توطئه های مختلف از روزهای نخستین انقلاب تاکنون علیه کشور و نظام اسلامی، اظهار داشت: سپاه پاسداران بخش مهمی از سیاست استراتژیک نظام و دکترین امنیت ملی جمهوری اسلامی برای تامین امنیت کشور است و هدف نهایی آمریکا برای تضعیف ساختار دفاعی کشور محسوب می شود.

وی ادامه داد: مجلس شورای اسلامی حامی جدی سپاه پاسداران است و در خصوص تحریم های جدید و سیاست های غلط آمریکا علیه کشور پاسخی جدی و محکم خواهد داد.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی برجام را یک سند بین المللی و تعهد آور بیان کرد و گفت: برجام یک معاهده بین المللی و تعهدآور است که مورد موافقت شورای امنیت سازمان ملل متحد قرار گرفت و قابل مذاکره مجدد نیست.

وی افزود: خروج یک طرفه آمریکا از برجام به رغم اجرای تعهدات کامل ایران به این معاهده، حقانیت ملت ایران را در خصوص عدم اعتماد جهانی به آمریکا نشان می دهد.

نیازآذری با اشاره به بیان جعلی نام خلیج فارس از سوی رئیس جمهور آمریکا، خاطرنشان کرد: خلیج همیشه فارس با بیانات بی‌شرمانه ترامپ از اعتبار ایرانی و تاریخی کهن جدا نمی شود.

نماینده بابل در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر توجه دولت به اقتصاد مقاومتی، تصریح کرد: توجه همه جانبه به اقتصاد مقاومتی و روحیه جهادی برای ساخت بنیان های اقتصادی در کشور، پاسخ تحریم های آمریکا علیه ملت ایران است./1313/ت۳۰۲/ب۲

ارسال نظرات