۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۱
کد خبر: ۵۳۲۳۷۳
آیت الله دری نجف آبادی:

ایران اسلامی با قدرت در مقابل تجزیه طلبی بیگانگان می ایستد

آیت الله دری نجف آبادی گفت: ایران اسلامی اجازه نمی دهد آمریکایی ها کشورهای منطقه را تجزیه کنند و با قدرت در مقابل تجزیه طلبی بیگانگان ایستادگی می کنیم.
آیت الله دری نجف آبادی آیت الله دری نجف آبادی مراسم تودیع و معارفه استاندار استان مرکزی با حضور آیت الله دری نجف آبادی مراسم تودیع و معارفه استاندار استان مرکزی با حضور آیت الله دری نجف آبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در مراسم تودیع و معارفه استاندار که هم اکنون در سالن پیامبر اعظم(ص) استانداری مرکزی با حضور مسؤولان کشوری و استانی در حال برگزاری است، گفت: امیدوارم دولت دوازدهم در تمامی عرصه ها بیش از گذشته موفق و سرانجام عزتمندی را برای ما و خود به جا بگذارند و همچنین از مواضع قاطعانه و خردمندانه رییس جمهور و دولت ایران اسلامی در مقابل زیاده خواهی ها و زورگویی های ترامپ تشکر می کنم.

آیت الله دری نجف آبادی در رابطه با یکپارچگی مردم عراق، بیان کرد: امروز یکپارچگی عراق قابل تقدیر است و ایران اسلامی اجازه نمی دهد آمریکایی ها کشورهای منطقه را تجزیه کنند و با قدرت در مقابل تجزیه طلبی بیگانگان ایستادگی می کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تاکید کرد: مواضع حکیمانه رهبر معظم انقلاب و رییس جمهور به ما کمک می کند تا در مقابل دشمن مقتدرانه عمل کنیم.

امام جمعه اراک همچنین از موضع گیری به موقع سپاه در مقابل خلیج همیشگی فارس و حرف های کوته فکرانه و سبک ترامپ درباره منطقه و خلیج تا ابد فارس صمیمانه تشکر کرد.

آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به این نکته که در طول تاریخ 39 ساله  آمریکایی ها آبروی خودشان را بردند، بیان کرد: با تحقق پیش بینی های خردمندانه امام راحل که در آن زمان فرمودند آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند، امروز تمامی این موارد برای ملت ما شفاف شده است.

وی خاطر نشان کرد: امروز ملت ایران اسلامی دشمنان کینه توز خود را بهتر شناخته اند و زمینه را برای وحدت، همدلی و تفاهم در راستای خط امامت و ولایت مهیا کرده اند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در ادامه درباره افتخارات استان مرکزی، گفت: استان مرکزی استان امام راحل، رهبر معظم انقلاب و اجداد رهبری، 6200 شهید، سرداران بزرگ عزت و سیاست و شرف از امیرکبیر گرفته تا چمران، استان مرحوم آیت الله اراکی و صدها بزرگ دیگ رو قطب صنعتی کشور است.

امام جمعه اراک به سفارش رهبر معظم انقلاب به اقتصاد مقاومتی اشاره و تاکید کرد: مسؤولان باید از ظرفیت های ارزشمند استان مرکزی به بهترین شکل بهره مند شوند.

آیت الله دری نجف آبادی در رابطه با شکل گیری انقلاب اسلامی و شکل گیری آن در منطقه، گفت: از دوران گذشته به شرایط  ایده آل انقلاب قدرتمند ایران رسیده ایم که در مقابل قدرت های پوشالی شیطانی؛ اسلام، ولایت، مردم، مردم سالاری دینی، عشق به امام حسین(ع) حرف اول را در منطقه و جهان بزند.

امام جمعه اراک ادامه داد: امروز در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، دولت دوازدهم جمهوری اسلام ایران و در ماه با عظمت کربلا، عاشورا و امام حسین(ع)، اربعین امام حسین(ع) و در ایام شهادت زین العابدین(ع) و همچنین در  تشییع جنازه سرداران افتخارآمیزی هستیم که فردا تشییع می شوند.

وی افزود: سرداران پاسدار شهدای مدافع حرم عبدالله خسروی و سید جاوید حسینی و سایر شهدا بار سنگین و رسالت جدید و افتخارآمیزی را به عهده همه ما گذاشته اند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی به انجام اقداماتی برای اصلاح راه آهن اراک پرداخت و گفت: سرعت راه آهن باید حداقل 250 یا 500 کیلومتر باشد و همچنین استان مرکزی باید از پیشتاز خدمات ریلی در کشور باشد.

امام جمعه اراک در پایان به ظرفیت های استان مرکزی اشاره کرده و اظهار داشت: خمین تولید کننده لوبیا سبز و انواع لوبیای تولیدی، محلات قطب صنعت گل، سنگ جهانگردی و آب گرم، دلیجان دارای الیاف مصنوعی، فرش و غیرفرش، ساوه و زرندیه صادرکننده پسته و انار، خنداب تولیدکننده کشمش و  شازند دارای پالایشگاه پتروشیمی است و امروز باید به خوبی از تمامی ظرفیت های استان مرکزی بهره مند شویم./842/پ201/ب1

ارسال نظرات