۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۷
کد خبر: ۵۳۲۴۱۶
سلطاني فر:

زيرساخت هاي ورزشي نيازمند هماهنگی‌های فرهنگی، اجتماعی است

وزیر ورزش و جوانان در خصوص زيرساخت هاي ورزشي گفت: براي اين كار بايد هماهنگی‌های فرهنگی، اجتماعی انجام شود که در حال پیگیری آن هستیم.
مسعود سلطانی فر

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا، مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران در رابطه با موضوع زیرساخت‌های ورزشی گفت: براي اين كار بايد هماهنگی‌های فرهنگی، اجتماعی انجام شود که در حال پیگیری آن هستیم.

وي درباره عدم برگزاري بازي هاي  تيم هاي ايراني در مقابل تيم هاي عربي در كشور، گفت: ما در حال پيگيري اين موضوع هستيم تا تیم‌های عربستانی را وادار کنند بازی‌های متقابل را در ایران بازی کنند.

سلطانی‌فر در مورد خصوصی‌سازی بازی استقلال و پرسپولیس، تأكيد كرد: براي اين امر جلسه اي با سازمان هاي خصوصي سازي انجام شده است و در حال بررسي زواياي مختلف اين موضوع هستيم.

وزیر ورزش و جوانان امروز در خصوص مشكلات اخير باشگاه پرسپوليس نيز تصريح كرد: منتظر گزارش فدراسیون‌ فوتبال درباره مشکلات پیش آمده برای پرسپولیس هستم.

وي در پايان درباره بازیکنان قلیانی، گفت: کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال درباره اين موضوع ورود کرده و آنها مسؤولیت رسیدگی‌ را دارند./٨١٦/۲۰۳/ح

ارسال نظرات