۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۰
کد خبر: ۵۳۳۰۱۲
نماینده خبرگان رهبری:

توانمندی دفاعی و موشکی سپاه قابل معامله و مذاکره نیست

حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی گفت: رییس جمهور آمریکا با سخنان بیهوده نمی‌تواند مسیری برای مذاکره دوباره با ایران بگشاید، توانمندی دفاعی و موشکی سپاه قابل معامله و مذاکره نیست.
حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی، نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری امام جمعه مراغه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی، نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری امروز در جمع مدیران و مسؤولان نهادهای دولتی شهرستان مراغه با تأکید بر این‌که خدمت به مردم توفیقی ارزشمند برای کارگزاران نظام است، اظهار داشت: جلب رضایت مردم کمتر وظیفه مسؤولان در قبال صاحبان انقلاب است.

وی با بیان این‌که بازی‌های سیاسی و جناحی نباید منجر به غافل شدن مسؤولان از وظیفه خدمتگزاری به مردم شود، خاطرنشان کرد: اگر شایسته‌سالاری حاکم باشد، دیگر بازی‌های سیاسی برای تعیین مدیران و مسؤولان جایگاهی ندارد، امروز نیازمند مدیرانی خداترس و مردم‌مدار هستیم.

امام جمعه مراغه ادامه داد: مدیری که به شخص یا جناحی وابسته باشد و در مسیر خدمتگزاری متعهدانه و خالصانه حرکت نکند، شایستگی آن مسؤولیت را ندارد؛ توجه به حقوق مردم، خداترسی، تعهد، ایمان، تقوا و اتحاد اساس کار و ویژگی های بارز مدیران و مسئولان نظام اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اظهارات سخیف رییس جمهور آمریکا علیه ملت ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: این سخنان بیهوده نمی‌تواند مسیری برای مذاکره دوباره با ایران بگشاید، توانمندی دفاعی و موشکی سپاه قابل معامله و مذاکره نیست.

نماینده خبرگان رهبری با تأکید بر این‌که هجمه های نظام سلطه علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، به دلیل شکست های متوالی در منطقه و خنثی شدن توطئه های شوم آنان از سوی این نهاد مقدس است، افزود: آمریکا و رژیم صهیونیستی به دنبال جبران شکست‌های اخیر در منطقه هستند.

وی ادامه داد: تضعیف و تخریب چهره سپاه به عنوان نهادی مقدس که در برابر توطئه ها و نقشه های شوم آمریکا و نظام سلطه و صهیونیسم جهانی ایستاده، از اقدامات دولت آمریکا برای ضربه زدن به عناصر قدرت نظام اسلامی است؛ با وجود ابلهانه بودن سخنان ترامپ، مردم و مسؤولان بر اساس رهنمودهای رهبری لحظه ای غفلت نمی کنند.

امام جمعه مراغه با تأکید بر این‌که هجمه آمریکا در جهت تضعیف و ضربه به قدرت اقتصادی ایران اسلامی به عنوان یکی از مهم ترین مولفه های قدرت کشور، است، گفت: امروز در سایه خون شهدای انقلاب، دوران هشت سال دفاع مقدس و مدافعان دشمن جرأت نگاه چپ به ایران اسلامی را ندارد./935/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات