۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۸
کد خبر: ۵۳۳۱۲۱
آیت الله علما در بازدید از مرز خسروی:

میزبانی از زائران اربعین حسینی نیازمند همکاری ارگان های مختلف است

آیت الله علما در بازدید از پروژه ها و موکب های اربعین حسینی در شهرستان قصر شیرین و مرز خسروی، گفت: میزبانی از زائران اربعین حسینی نیازمند همکاری ارگان های مختلف است.
آیت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ظهر امروز از پروژه ها و موکب های اربعین حسینی در شهرستان قصر شیرین و مرز خسروی بازدید کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در این بازدید ابراز داشت: میزبانی از زائران اربعین حسینی نیازمند همکاری ارگان های مختلف است.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: اقدامات خوب و وسیعی در شهرستان قصر شیرین و مرز خسروی صورت گرفته است و امکانات مناسبی جهت اسکان و پذیرایی از زائران فراهم شده است.

وی در ادامه با اشاره به ظرفیت مرز خسروی خاطرنشان کرد: اقدامات صورت گرفته، سرعت عبور و مرور زوار را افزایش داده و معطلی آنها را در مرز کاهش می دهد.

آیت الله علما با تقدیر از عملکرد سپاه، هلال احمر، فرمانداری قصرشیرینی، مرزبانی و دیگر ارگان ها بیان داشت: تمام ارگان های مسوول و دست اندرکار مجدانه در فراهم سازی شرایط مشارکت دارند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در پایان با تقدیر از تلاش های جعفر همتی مشاور عالی استاندار کرمانشاه اظهار داشت: مدیریت و تلاش های مجدانه در راه فراهم سازی زیرساخت اسکان و پذیرایی از زائران اربعین، اجر معنوی عظیمی در پیشگاه خداوند متعال خواهد داشت./8571/پ202/ب1

ارسال نظرات