۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۱
کد خبر: ۵۳۵۴۲۱
نمایشگاه مطبوعات؛

رسانه ها به تبیین ارزش کار مدافعان حرم بپردازند

فعال رسانه ای حوزه هنری با بیان این که دفاع از حرم در عراق و سوریه در امتداد جنگ هشت ساله دفاع مقدس است، تأکید کرد که امروز رسانه ها به تبیین ارزش کار مدافعان حرم بپردازند.
بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها علامیان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نشست صمیمانه با عنوان «خبرنگاران پایداری امروز اهداف و رویکردها» با حضور محسن رفیق دوست روزنامه نگار و فعال عرصه خبر در دفاع مقدس و سعید علامیان فعال رسانه ای در حوزه هنری عصر امروز در حاشیه بیست و سومین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها برگزار شد.

سعید علامیان در این نشست اظهار داشت: آن تصویری که از دلیل ادامه جنگ بعد از فتح خرمشهر در کتاب های دفاع مقدس بیان شده است امروز نیز قابل بهره گیری است و که قدرتی که در ایران همه دنیا معترف هستند دست مایه همان مقاومت ها و پایداری ها است که بی بدیل و یگانه بود.

وی با بیان این که بدون رسانه امکان بروز و ظهور قدرت ایران در جهان نیست، ابراز داشت: رسانه ها رسالت بزرگی در این عرصه بر دوش دارد و امروز اگر می گوییم دفاع از حرم در سوریه و عراق در امتداد همان دفاع هشت ساله هست واقعیتی است که روزنامه نگار و خبرنگار باید این نکته را تبیین کنند.

این نویسنده کتاب های دفاع مقدس با ابراز نگرانی از این که برخی مدافعان حرم را زیر سؤال می برند، خاطرنشان کرد: آنها مقایسه می کنند و اصل دفاع از حرم را زیر سؤال می برند و می گویند وقتی در کشور خودمان نیاز به هزینه کردن داریم چرا باید به سوریه و عراق برویم، هزینه کنیم و شهید بدهیم در حالی که این قیاس مع الفارق است.

وی تأکید کرد: حقیقتا کار رسانه ها در این زمینه خالی است و به ویژه خبرنگاران حوزه پایداری و دفاع مقدس باید به تبیین و عمق این مسأله بپردازند و مردم و به ویژه نسل جوانان را بیدار کنند./1330/پ۲۰۱/ج

ارسال نظرات