۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۲
کد خبر: ۵۳۵۴۵۵
امام جمعه مهاجران:

تهدید های آمریکا ما را منسجم تر می کند

حجت الاسلام مینائی گفت: بهانه های واهی آمریکا تمامی ندارد به گونه ای که در طول این چند سال در مجامع بین المللی مدام سرگرم پرونده سازی علیه جمهوری اسلامی ایران بوده و برجام آخرین کاری است که آن ها در قالب آن منافع ما را هدف قرار داده اند.
photo_۲۰۱۷-۱۰-۱۵_۰۹-۳۷-۴۵

حجت الاسلام مهدی مینائی امام جمعه مهاجران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با اشاره به اظهارات اخیر دولت آمریکا ابراز داشت: آمریکا در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی ایران با روش های متفاوتی دشمنی خود را ثابت کرده است.

وی افزود: آمریکا در سال های قبل از انقلاب منافع زیادی در ایران و کشورهای حاشیه خلیج همیشه فارس داشته که با پیروزی ملت ایران منافع آن ها از بین رفته و این امر سبب عداوت آن ها شده است.

حجت الاسلام مینائی اظهار داشت: بهانه های واهی آمریکا تمامی نداشته و در طول این چند ساله در مجامع بین المللی مدام سرگرم پرونده سازی علیه جمهوری اسلامی ایران بوده و برجام آخرین کاری است که آن ها در قالب مذاکره منافع ما را هدف قرار داده اند.

وی تصریح کرد: مسؤولین ما با هوشیاری کامل همواره باید برنامه های خصمانه دشمن را رصد کرده تا که بتوانند نسبت به آنها مواضعی محکم و دقیقی گرفته تا مانع دست اندازی و گستاخی دشمنان این مرز و بوم از جمله آمریکا شوند.

امام جمعه مهاجران بیان داشت: از جمله کار هایی که مسؤولین لازم است که انجام دهند بصیرت افزایی عموم جامعه نسبت به برنامه های دشمن است که با این کار مردم پشتیبان خوبی برای آن ها باشند.

وی ادامه داد: تجربه تلخ برجام به ما یاد داد که هیچ گاه فریب دستکش مخملی که در دست آهنی آمریکا که دشمن قسم خورده ما است را نخورده و در مورد منافع ملی با هیچ کس مذاکره نکنیم.

حجت الاسلام مینائی با اشاره به بیان امام خمینی(ره) در مورد سپاه گفت: امام خمینی(ره) فرمود که اگر سپاه نبود انقلاب هم نبود بیان گر این است که سپاه همواره پاسدار ارزش های اسلام و انقلاب است.

وی در پایان افزود: امام و شهدا به ما یاد داند که هیچ گاه از اهداف و ارزش های اسلام و انقلاب نگذشته و همواره امانت دار خوبی برای میراث ماندگار آن ها که انقلاب اسلامی است باشیم./۹۷۹/ت۳۰۲/ب۲

ارسال نظرات