۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۷
کد خبر: ۵۳۶۴۰۸
نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی:

راهپیمایی اربعین مقدمه ای برای وحدت جهانی امت اسلام است.

مدیر دانشگاه امیرالمومنین(ع) اهواز گفت: راهپیمایی عظیم اربعین در حقیقت مقدمه ای برای انسجام جهانی قومیت ها و ملیت های مختلف در سطح جهان است.
سودانی

ناصر سودانی، نماینده پیشین مردم اهواز، حمیدیه، کارون و باوی در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز و با حضور در مسیر راهپیمایی اربعین حسینی در مرز شلمچه ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی، اظهار داشت: راهپیمایی پرشور زوار ابا عبدالله الحسین فوق العاده وصف ناشدنی و بی نظیر بوده و نشانگر ولایت مداری و بصیرت بالای عاشقان مکتب عاشورا است.

مدیر دانشگاه امیرالمومنین اهواز در ادامه بیان داشت: آنچه در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی مشاهده می شود، در حقیقت مقدمه ای برای انسجام جهانی از قومیت ها و ملیت های مختلف در سطح جهان است.

نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مانور بزرگ راهپیمایی عظیم اربعین حسینی در واقع مقدمه ای برای ظهور امام زمان(عج) و تشکیل حکومت جهانی به رهبری رهبر الهی حضرت صاحب العصر و الزمان(عج) است.

سودانی با اشاره به اینکه توطئه های دشمن برای از بین بردن تجمع عظیم اربعین مانند همیشه ناکام ماند، ابراز داشت: آنچه دشمنان با طراحی ها و توطئه هایی که برای ما عاشقان اباعبدالله الحسین(ع) انجام دادند، پوچ و خالی از آب در آمد و ناکام ماندند.

وی در پایان با آرزوی سلامتی و تندرستی برای همه زوار اربعین حسینی، از خداوند منان خواست که همه زوار اباعبدالله الحسین(ع) با صحت و تندرستی کامل به زیارت آن امام همام بروند و به میهن بازگردند./9453/ت۳۰۳/ب۲

ارسال نظرات