۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۹
کد خبر: ۵۳۶۴۸۰
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

آمریکا نماد حیله گری و جنایت در جهان است

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که آمریکا نماد حیله گری و جنایت در جهان هستند، گفت: آمریکایی ها در طی دهه های اخیر به هیچ معاهده بین المللی پایبند نبودند که نمونه بارز آن را می توان همین معاهده برجام دانست.
حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قائمشهر، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری امروز در حاشیه مراسم راهپیمایی سیزدهم آبان ماه در قائمشهر گفت: اراده الهی در نظام هستی، تقدیر قطعی را این چنین رقم زد که مستکبران گردن کش دنیا و ظالمان صدرنشین عالم، سقوط کنند و سقوط هم می کنند و هم در دنیا و هم آخرت سقوط خواهند داشت.

وی با بیان این که مستضعفان مؤمن و صالحان، بر اوج قله افتخار و در اعلی درجات علّیین و بهشت برین و مستکبران در قعر جهنم خواهند گرفت، تصریح کرد: وعده الهی حق است، پس باید به خدا پناه ببریم و در برابر قدرت های استکباری باید مقاومت کنیم، اما در برابر خدای قادر حکیم و رحمان، هرچه بیشتر به او پناه ببریم و تابع فرمان او شویم، عزت و رفاه و آسایش بیشتری پیدا می کنیم و صاحب نفس مطمئنه می شویم.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با اشاره به این که سیزدهم آبان ماه سالروزی است که سه حادثه مهم در این روز اتفاق افتاد، گفت: سیزدهم آبان تبلور اقتدار و عظمت ملت ایران در دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی است.

امام جمعه قائمشهر با یادآوری تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در روز ۱۳ آبان ماه سال ۱۳۵۸ و روز مبارزه با استکبار، یادآور شد: مبارزه با استکبار از اصول غیرقابل تغییر جمهوری اسلامی ایران است و هر ملتی که بخواهد به اصول ملت خود پایبند باشد باید روحیه استکبار ستیزی داشته باشد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که حضور گسترده و پر شور مردم در راهپیمایی امروز پیام مهمی برای نظام سلطه خواهد داشت، تصریح کرد: ملت ولایت مدار و با بصیرت ایران اسلامی با حضور در این راهپیمایی نشان دادند که همچنان فرهنگ استکبار ستیزی در این کشور زنده و پویا است.

امام جمعه قائمشهر با اشاره به این که آرمان های انقلاب اسلامی همواره زنده و جاودانه است، افزود: علیرغم گذشت چند دهه از عمر این انقلاب، اما همچنان پرچم استکبار ستیزی در این کشور برافراشته است.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که آمریکا نماد حیله گری و جنایت در جهان است، تصریح کرد: آمریکایی ها در طی دهه های اخیر به هیچ معاهده بین المللی پایبند نبودند و نمونه بارز آن را می توان همین معاهده برجام دانست.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با دانش آموزان فرمودند آمریکایی ها با مصدق هم نساختند و او را تحمل نکردند، گفت: مصدق فکر می کرد اگر به آمریکایی ها قدری نزدیک شود، دولتمردان آمریکایی او را در این مسیر یاری خواهد کرد، اما دیدیم کودتای 28 مرداد را علیه مصدق برنامه ریزی کردند.

وی با بیان این که آمریکایی ها با کشورهای مستقل نظیر جمهوری اسلامی ایران دشمنی دارند، خاطرنشان کرد: همه تلاش آمریکایی ها در چهار دهه اخیر مقابله جدی با نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده که همواره در سیاست های خود علیه ملت ایران شکست خورده است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که آمریکایی ها کشورهایی را دوست و شریک خود می دانند که بتوانند بر آنها سلطه داشته باشند، بیان داشت: ملت بزرگ ایران در چهل سال گذشته ثابت کرده که هیچ گاه زیر بار زیاده خواهی های آمریکایی ها نخواهد رفت.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که امروز ملت ایران برای مقابله با آمریکایی ها متحد و هم صدا هستند، تصریح کرد: همان طور که رییس جمهور نیز گفتند مذاکره با آمریکایی ها واقعاً دیوانگی است.

امام جمعه قائمشهر با بیان این که مردم و مسؤولان کشورمان باید تنها گوش به فرمان رهبری باشند، گفت: مقام معظم رهبری همواره نسبت به توطئه و حیله گری های مقامات آمریکایی هشدارهای لازم را داده بودند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تأکید براین که عزت مؤمن و شیعه در طول تاریخ، پیوری از امامت و ولایت است، خاطرنشان کرد: فقیه عادلی که با اخلاص و ایمان و توکل، در جایگاه رهبری قرار بگیرد، خدای رحمان تنهایش نمی گذارد و او را مؤید به تأییدات خود می سازد به همین دلیل دولت و ملت گوش به فرمان امامت و ولایت باشند، راحت تر و بهتر به اهداف متعالی خود دسترسی پیدا می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که امام راحل فرمودند ما تا آخرعمر علیه دولت آمریکا مبارزه می کنیم و تا آن را به جایش ننشانیم و دستش را از منطقه کوتاه نکنیم و به همه مبارزان راه آزادی کمک نکنیم از پای نمی نشینیم، گفت: کلمات و سخنان مهم امام راحل مبنای محکم، روشن و صریح  دارد.

وی با بیان این که آنهایی که پیشنهاد سازش با آمریکا را می دهند، این افراد در واقع با خود امام نیز دعوا دارند، تصریح کرد: خطی را که رهبر معظم انقلاب اسلامی تعیین می کنند و راهی را که رهبری می روند، راهی است که امام راحل پیش پای ایشان و دولت و ملت انقلابی گذاشته است.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با تأکید براین که همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند کنار آمدن با آمریکایی ها آنها را گستاخ تر خواهد کرد، بیان داشت: ملت بزرگ و همیشه در صحنه ایران اسلامی تا زمانی که آمریکایی به این رویکرد خود در برابر ملت ایران پایان ندادند، با آنها مقابله خواهد کرد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که دشمنی های آمریکا با ملت ایران کاملاً آشکار است، تصریح کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نخواهد گذاشت سیاست های خصمانه و زیاده خواهانه آمریکایی ها در منطقه خاورمیانه اجرایی شود.

امام جمعه قائمشهر با بیان این که آمریکا به بهانه های واهی امروز کشورهای منطقه را به خاک و خون کشیده است، بیان داشت: متأسفانه سوریه و عراق امروز به دلیل سیاست های مداخله جویانه آمریکایی ها یک شرایط بحرانی دارد.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با تأکید براین که آمریکا باید به سیاست های جنایت کارانه خود در برابر کشورهای منطقه پایان دهد، خاطرنشان کرد: امروز ملت ها هوشیار و بیدار هستند و می خواهند خودشان برای آینده کشورمان تصمیم بگیرند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که امروز نیز بار دیگر نسل انقلابی و با بصیرت ایران اسلامی شعارهای مرگ بر آمریکا را محکم تر از هر زمان دیگری بر سر آمریکایی ها فریاد زدند، تصریح کرد: این ملت هوشیار و بیدار ثابت کردند که همچنان پرچم دار فرهنگ استبار ستیزی در جهان هستند.

امام جمعه قائمشهر با بیان این که آمریکایی ها باید بدانند که تحریم ها و تهدید های آنها علیه ملت ایران هیچ تأثیری بر اراده این ملت نخواهد داشت، بیان داشت: ملت بزرگ ایران اسلامی مسیر رشد و تعالی را با بهره گیری از فرامین رهبری با سرعت بیشتری طی خواهند کرد.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با تأکید براین که آمریکایی ها باید بدانند که جایگاهی در منطقه ندارند، خاطرنشان کرد: با ایثار، ایستادگی و شجاعت جبهه مقاومت امروز گروه های تروریستی مورد حمایت آمریکا، رژیم صهیونیستی و آل سعود در حال نابودی کامل هستند./۹۵۰/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات