۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۵
کد خبر: ۵۳۶۴۹۵
نماینده ولی فقیه در ایلام:

آمریکا در برابر عظمت و اقتدار ملت ایران اسلامی در اوج ناتوانی و ذلت است

نماینده ولی فقیه در ایلام گفت: ۱۳ آبان روزی است که ملت ایران با قیام خود و با لبیک به ندای امام راحل، ریشه غارتگری، جنایت و خیانت رژیم فاسد آمریکا را در کشور خشکاندند.
لطفی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، حجت الاسلام والمسلمین محمد نقی لطفی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، امروز در مراسم راهپیمایی این روز در میدان شهید کشوری ایلام، اظهار داشت: یوم الله 13 آبان، روز مقابله با استکبار جهانی و شیطان بزرگ آمریکای جهان خوار است.

وی افزود: این روز، روزی است که ملت ایران با قیام خود و با لبیک به ندای امام راحل، ریشه غارتگری، جنایت و خیانت رژیم فاسد آمریکا را در کشور خشکاندند.

امام جمعه ایلام خاطر نشان کرد: با قیام اسلامی مردم ایران، رژیم آمریکا برای همیشه از منافع راهبردی و حیاتی خود در ایران محروم شد و مردم ایران با رهبری پیامبرگونه امام راحل(ره) نجات یافتند.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی بیان اینکه امروز 4 دهه است که ملت ایران در برابر همه تهدیدها و فشارهای نظام سلطه ایستاده است و پیروزی نهایی این میدان، ایران اسلامی، مردم غیور ایران و رهبری است، گفت: دشمنان در این 40 سال آنچه در توان داشتند علیه ملت ایران به کار گرفتند و هر چه بیشتر توطئه کردند، کمتر نتیجه گرفتند که این دلیل بر وحدت، آگاهی، بصیرت ملت ایران و رهبری عزیز و حکیمانه امام راحل و رهبر عزیز انقلاب است.

وی ادامه داد: ملت ایران با بصیرت و آگاهی توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کردند و تنها راه مقابله با آمریکا ایستادگی، همبستگی، اتحاد و وحدت است که ملت عزیز ایران در همه عرصه‌ها با وحدت کلمه و لبیک به رهبر فرزانه خویش، عالی‌ترین جلوه‌های وحدت و همبستگی را به جهانیان نشان داد.

نماینده ولی فقیه در استان تاکید کرد: امروز آمریکا در برابر عظمت و اقتدار ملت ایران اسلامی در اوج ناتوانی و ذلت است و هیمنه او در سطح جهان شکسته شده است.

این مدرس حوزه اضافه کرد: شکست داعش، شکست سیاست‌های آمریکاست و ایران اسلامی قدرتمندترین حکومت در منطقه و جهان را دارد و کلید حل بسیاری از مسائل جهانی ایران اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی  با اشاره به اینکه مردم عزیز ایران اسلامی در راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان سال جاری حضور باشکوه‌تر و پرشورتر از سال‌های گذشته داشته‌اند، عنوان کرد: حضور حماسی و پورشور مردم دلیل بر آگاهی و بصیرت است و این پیام کوبنده برای سردمداران آمریکا و مزدوران داخلی است که درصددند هیمنه امریکا را به رخ ملت ایران بکشند.

وی گفت: تنها راه مقابله ایستادگی و وحدت است و راه این است که دولت و مجلس ما با یک اقدام انقلابی در برابر نقض مکرر برجام و تحریم‌های جدید عمل کند، دیگر جای سکوت نیست و اگر یک ساعت کوتاهی شود و اقدامی صورت نگیرد، آمریکایی‌های گستاخ‌تر می‌شوند.

امام جمعه ایلام ابراز کرد: این در حالی است که دنیا می‌داند که ایران اسلامی به‌طور کامل به تعهدات خود عمل کرده است و بد عهدترین کشور در برجام آمریکاست، اساسی‌ترین و زیباترین شعار راهبردی نظام و انقلاب اسلامی، شعار مرگ بر آمریکاست که پیام آن ایستادگی در برابر استکبار جهانی است.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی تصریح کرد: آمریکایی‌ها از سپاه پاسداران بغض و کینه‌دارند و امروز سپاه در اوج عزت و اقتدار است و عزیز دل مردم ایران اسلامی و در قلب مردم جای دارد و هدف نهایی آن‌ها از تحریم سپاه، تحریم اقتصادی ایران اسلامی است./۸۷۹/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات