۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۷
کد خبر: ۵۳۷۰۰۱

همایش بین‌المللی اخلاق در ادیان برگزار می‌شود

همایش بین المللی اخلاق در ادیان با رویکرد اخلاق حرفه‌ای از سوی جامعه المصطفی العالمیه با همکاری دانشگاه جامعه ملیه اسلامیه و تعدادی از دانشگاه های ایران و هندوستان برگزار می شود.
اخلاق در ادیان

به گزارش خبرگزاری رسا، همایش بین المللی اخلاق در ادیان با رویکرد اخلاق حرفه ای از سوی جامعه المصطفی العالمیه با همکاری دانشگاه جامعه ملیه اسلامیه و تعدادی از دانشگاه های ایران و هندوستان برگزار می شود.

براساس این گزارش،‌ اهداف برگزاری همایش عبارت اند از شناخت مبانی معرفتی اخلاق، نظام ها و ارزش های اخلاقی در ادیان، هم اندیشی به منظور شناخت نقاط مشترک و پاسخ یابی برای چالش های اخلاقی و معنوی در زندگی بشر، تقویت روح همگرایی بین ادیان برای ساخت جهانی عدالت محور، صلخ آمیر، معنویت  گرا و اخلاق گرا و دست یابی به آخرین پژوهش های علمی کاربردی در حوزه اخلاق با رویکرد مطالعات تطبیقی بین ادیان.

عناوین فراخوان مقاله اعم از بررسی قلسفه اخلاق از نگاه ادیان، اخلاق هم زیستی و پیروان ادیان و مذاهب، اخلاق در معاشرت و روابط اجتماعی، اخلاق در مدیریت و راهبری، اخلاق در حکومت و سیاست، اخلاق در تجارت و بازرگانی، اخلاق در آموزش و تربیت، اخلاق در دعوت و تبلیغ دین، اخلاق ارتباطات و رسانه، اخلاق در خانواده، اخلاق در محیط زیست و اخلاق پزشکی است.

گفتنی است مکان برگزاری همایش، دانشگاه جامعه ملیه اسلامیه و مهلت ارسال چیکیده مقاله تا پایان دی ماه 1396 و ارسال اصل مقاله تا اول اسفند 1396 است.

شایان ذکر است شرکت کنندگان مقاله خود را با فرمتWORD  و PDF تدوین و به پست الکترونیکی  amustafa.seminar2018@gmail.comارسال کنند./۸۴۰/د۱۰۳/ی

ارسال نظرات