۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۱
کد خبر: ۵۳۸۵۷۱
آیت الله علما:

مسؤولان تا دست یابی همه زلزله زدگان به رفاه نسبی دست از تلاش نکشند

آیت الله علما با اشاره به اینکه همه مسؤولان باید تا روز آخر و زیر سقف رفتن همه زلزله زدگان از تلاش دست بر ندارند گفت: هیچ گونه درنگی در خدمت رسانی به زلزله زدگان جایز نیست و باید همه مسؤولان با فوریت به وضعیت آسیب دیدگان زلزله رسیدگی کنند تا رفاه نسبی برای حادثه دیدگان فراهم شود.
آیت الله مصطفی علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته کرمانشاه ابراز داشت: با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب، همه مسؤولان باید تا روز آخر و زیر سقف رفتن همه زلزله زدگان از تلاش دست بر ندارند.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب به سران سه قوه اظهار داشت: رهبری فرمودند این همدردی ها باید در صحنه عمل ادامه یابد.

نماینده ولی فقیه در استان خاطرنشان کرد: نباید وقت را تلف کرد زیرا سرما و بارندگی در پیش است و مردم باید سرپناه داشته باشند تا در مقابل سرما و بارندگی دچار مشکل نشوند.

آیت الله علما بیان داشت: اگر مسؤولان به وظایف خویش عمل کنند مشکل مردم زلزله زده را می توان با سرعت بیشتری حل کرد.

وی در ادامه با تقدیر از رییس جمهور و وزرایی که به استان کرمانشاه سفر کردند مطرح کرد: لازم است از ابراز همدردی نمایندگان ولی فقیه در استان های مختلف و مقامات و  ملت شریف ایران و طلاب حوزه های علمیه تقدیر و تشکر کنیم.

امام جمعه کرمانشاه اظهار داشت: هیچ گونه درنگی در خدمت رسانی به زلزله زدگان جایز نبوده و باید همه مسؤولان با فوریت به وضعیت آسیب دیدگان زلزله رسیدگی کنند تا رفاه نسبی برای حادثه دیدگان فراهم شود.

نماینده ولی فقیه در استان عنوان داشت: متأسفانه مردم در مناطق زلزله زده دچار خسارتهای غیر قابل جبرانی شدند و در برخی خانواده ها 11 نفر نیز کشته شده اند؛ از این رو باید با تمام توان به خدمت رسانی ادامه داد.

آیت الله علما یادآور شد: باید تا دو ماه آینده روند امدادرسانی و خدمت مسؤولان تداوم داشته باشد تا افراد زلزله زده از وضعیت قابل قبولی از رفاه در زندگی خود برخوردار شوند.

امام جمعه کرمانشاه در پایان با اشاره به رحلت پیامبر اکرم (ص) عنوان داشت: پیامبر اکرم (ص) آینه تمام نمای تقوای الهی است و باید سبک زندگی و سیره پیامبر اکرم (ص) الگوی رفتاری مسلمانان قرار گیرد و در تمام شئون زندگی مسلمانان دیده شود./8571/پ۲۰۱/ب۲

ارسال نظرات