ضرورت استفاده از ظرفیت تمام دستگاه های اجرایی در امر تبلیغ
به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا در مشهد، حجت الاسلام جعفر اسلامي فر عضو اتاق تبلیغ خراسان در جلسه درس اخلاق در مدرسه علميه فاضليه مشهد، با اشاره به تبلیغ و اهمیت آن در جامعه اظهار کرد: تبليغ موثر نيازمند آمادگي کامل در جامعه است، نيروهاي تبليغي و سازمان هایی که در امر تبلیغات در کشور فعالیت می کنند باید با اهتمام بیشتر به این امر توجه و دقت کافی داشته باشند.
وی افزود: باید با برنامه ریزی در انجام کارها و فعالیت های تبلیغی قدم برداشت تا بتوانیم در این زمینه موفقیت کسب کنیم. برای نمونه دستگاه های اجرایی و مدیریتی کشور باید از امروز برای ایام محرم و صفر سال آینده برنامه ریزی داشته باشند.
حجت الاسلام اسلامی فر اظهار کرد: بحث تبلیغ به خصوص در ایام اربعین و ایام شهادت امام رضا(ع) نیازمند یک تلاش و برنامه ریزی مدون است؛ نه اینکه برخی افراد چند روز مانده به آن تازه به فکر تبلیغ و جمع آوری مطلب و ارائه آن به زائرین باشند؛ این کار اشتباهی است.
وی با اشاره به نقش دستگاه های اجرایی و مدیریتی کشور در بحث تبلیغ گفت: دستگاه های اجرایی و مدیریتی کشور در بحث تبلیغ و اجرای آن نقش عمده ای دارند. بحث تبلیغ نیازمند یک هم فکری و همکاری گسترده میان دستگاه های مختلف است.
عضو اتاق تبلیغ خراسان افزود: بايد فعاليت هاي تبلیغی خود را ارزيابي كنیم و نقاط ضعف و قوت آن را مورد بررسی قرار دهیم تا بتوانیم با همفکری و همیاری اساتید و خبرگان تبلیغ برای سال آینده در امر تبلیغ را با قوت بیشتر دنبال کنیم.
حجت الاسلام اسلامی فر گفت: براي محرم و صفر سال آينده باید از امروز برنامه ریزی کنیم و در امر تبلیغ از ظرفیت تمامی دستگاه های اجرایی و مدیریتی استفاده شود./820/پ۲۰۲/ب۲