۳۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۷
کد خبر: ۵۴۴۴۱۰

بیست و ششمین اجلاس نماز در بندرعباس به کار خود پایان داد

مراسم اختتامیه بیست و ششمین اجلاس سراسری نماز و فضای مجازی، عصر امروز با تجلیل از برترین های نماز به کار خود پایان داد.
اجلاس نماز اجلاس نماز اجلاس نماز اجلاس نماز اجلاس نماز اجلاس نماز اجلاس نماز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، بیست و ششمین اجلاس سراسری نماز و فضای مجازی صبح امروز با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید و قرائت پیام مقام معظم رهبری از سوی آیت الله غلامعلی نعیم آبادی نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس آغاز شد.

متن کامل پیام رهبر معظم انقلاب به بیست و ششمین اجلاس سراسری نماز بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

دعوت به نماز، دعوت به زیباترین جلوه‌های زندگی است، زیرا نماز، فصلی از زندگی است که در آن انسان در برابر آفریننده و دارنده‌ همه‌ نیکی ها و زیبائی ها، به عرض نیازی عاشقانه می پردازد و بر عیار زیبائی و نیکی روان و دل خویش می افزاید.

این حجم عظیم و زبان مؤثرِ توصیه به ذکر و نماز در قرآن و حدیث، نشانه‌ی همین ویژگی در دعوت به نماز است.

بندگان صالح و نیکوکار خداوند باید این را درسی برای خود بدانند و به نماز دعوت کنند، مسؤولان مؤمن در نظام اسلامی باید امکانات گسترده‌ خود را در خدمت این دعوت بگذارند.

 روحانی، معلّم، مربّی، مدیر و مسؤول در همه جا مخاطبان و دائره‌ نفوذ خود را به این سو بکشانند و از آنان دعوت‌کننده به خدا و نماز بسازند.

شما برگزارکنندگان این گردهمائی سالیانه به ویژه عالم مجاهد و با اخلاص حجت ‌الاسلام آقای قرائتی، این توفیق بزرگ الهی را قدر بدانید و بر این خط مستقیم پای بفشارید و بدانید و می‌دانید که خدا با صابران و استقامت‌ورزان است.

والسلام علیکم و رحمة‌الله

سیّدعلی خامنه‌ای

۲۹ آذر ۱۳۹۶

پس از قرائت پیام رهبری، فریدون همتی استاندار و رییس ستاد برگزاری اجلاس ضمن خوشامدگوی پیرامون اهمیت و جایگاه فریضه الهی نماز به ایراد سخن پرداخت.

همچنین حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی رییس ستاد اقامه نماز کشور، قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور، وزرای ارتباطات و فناوری اطلاعات و آموزش و پرورش و امام جمعه اهل سنت بندرچارک از سخنرانان این اجلاس بودند.

پخش کلیپ فرمایشات مقام معظم رهبری پیرامون فضای مجازی، کلیپ «کلیک کنید برای رضای خدا»، ارائه ایده و تجربه موفق در فضای مجازی، قدردانی از برترین های نماز، تجلیل از برنامه سازان و برگزیدگان فعال در حوزه دستاوردهای نماز و فضای مجازی و برپایی نمایشگاه با موضوع نماز در حاشیه برگزاری اجلاس از جمله برنامه های بیست و ششمین اجلای سراسری نماز و فضای مجازی در بندرعباس بود.

گفتنی است، این اجلاس در دو نوبت صبح و عصر برگزار و نماز ظهر و عصر به امامت آیت الله غلامعلی نعیم آبادی نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس اقامه شد.

همچنین حجت الاسلام والمسلمین قرائتی در مراسم اختتامیه این اجلاس پیرامون اهمیت احکام و فرائض الهی مطالب مبسوطی را بیان کرد./851/پ204/ب1

ارسال نظرات