۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۲
کد خبر: ۵۴۴۶۵۹
آیت الله علما:

ورزشکاران سفیران فرهنگی جمهوری اسلامی ایران هستند

آیت الله علما با اشاره به اینکه ورزشکاران سفیران فرهنگی جمهوری اسلامی ایران هستند، گفت: ورزشکاران مبلغ فرهنگ غنی ایرانی اسلامی در جهان هستند و روحیه پهلوانی و اخلاق و تفکر اسلامی را در جهان به نمایش می گذارند.
آیت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ظهر امروز در نشست با مدیر کل امور بانوان سازمان ورزش و جوانان کشور ابراز داشت: بانوان در جامعه اسلامی جایگاهی ویژه داشته و اسلام اهمیت فراوانی برای نقش بانوان در جامعه قائل است.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به لزوم توجه به تربیت اسلامی دختران اظهار داشت: باید تلاش شود دختران این سرزمین بر اساس آموزه های دینی و با فطرت اسلامی تربیت شوند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: حضور بانوان مسلمان در مسابقات و کسب عناوین متعدد و حضور با حجاب روی سکوی قهرمانی نشانه اعتقاد راسخ آنها به آموزه های دین مبین اسلام است.

آیت الله علما بیان داشت: ورزشکاران مبلغ فرهنگ غنی ایرانی اسلامی در جهان هستند و روحیه پهلوانی و اخلاق و تفکر اسلامی را در جهان به نمایش می گذارند.

وی در ادامه یادآور شد: ورزشکاران سفیران فرهنگی جمهوری اسلامی ایران هستند و بنابراین باید حمایت بیشتری از ورزشکاران صورت گیرد.

امام جمعه کرمانشاه مطرح کرد: مسؤولان ورزشی استان می توانند از فضای مساجد و حسینیه ها برای ترویج ورزش بهره برده و این فضای فیزیکی را در اختیار ورزشکاران استان قرار دهند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در پایان عنوان داشت: باید توجه بیشتری به ورزشکاران معلول استان صورت گیرد تا با انگیزه بیشتری در مسابقات حاضر شده و برای کشور افتخارآفرینی کنند.

گفتنی است در پایان این نشست خانم محمدی مدیر کل بانوان سازمان ورزش و جوانان کشور نیز به تبیین وضعیت ورزش استان پرداخت./8571/پ203/ب1

ارسال نظرات