۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۱
کد خبر: ۵۴۵۷۲۴

نخستین مجمع اساتید گفتمان دینی در استان هرمزگان تشکیل شد

نخستین مجمع اساتید گفتمان دینی هرمزگان با حضور معاون اداره کل امور فرهنگی، رسانه و فناوری های نو در بندرعباس تشکیل و حجت الاسلام معصومی به عنوان رییس این مجمع انتخاب شد.
گفتمان دینی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، مسعود حداد معاون اداره کل امور فرهنگی، رسانه و فناوری های نو عصر امروز در سالن کنفرانس اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: مجمع اساتید گفتمان دینی هر استان متشکل از هیأت رییسه و اعضای مجمع شامل اساتید گفتمان دینی استان ها است در هر استان شکل می گیرد.

وی در ادامه افزود: این مجمع با هدف سازماندهی اساتید گفتمان دینی در استان ها و تبادل تجربیات و مهارتهای گفتمانی بین آنان و در نهایت بین اساتید گفتمانی در سطح کشور است به گونه ای که روند اجرای گفتمان دینی از وضعیت موجود به وضعیت مطلوب ارتقا یابد.

معاون اداره کل امور فرهنگی، رسانه و فناوری های نو تصریح کرد: در وضعیت مطلوب کلیه فعالیت های گفتمانی در کشور در ذیل چهار محور اعم از دین و زندگی، پیشگیری از آسیب های اجتماعی، برنامه های اقتصادمقاومتی و رسانه و فضای مجازی پیگیری خواهد شد.

حداد همچنین افزود: برای هر یک از این محورها، گردهمایی های تخصصی از سوی اساتید گفتمان دینی در درون مجمع تشکیل می شود که به وسیله یک سرپرست به انتخاب خود اساتید منصوب و مدیریت می شود.

وی گفت: پس از تشکیل مجامع اساتید گفتمان دینی در کلیه استان ها، گردهمایی رؤسای مجمع کشوری در تهران برگزار خواهد شد و رهنمودها و ارشادات ریاست سازمان و معاون فرهنگی و همچنین مدیرکل امور فرهنگی، رسانه و فناروی های نو به همراه سیاست ها و راهبردهای کلان به اطلاع اعضای مجمع خواهد رسید.

گفتنی است، نخستین مجمع اساتید گفتمان دینی با موضوع انتخاب هیأت رییسه در استان هرمزگان تشکیل و حجت الاسلام حاجبی به عنوان عضو گروه دین و زندگی، مریم ریاضی تهرانی عضو گروه رسانه و فضای مجازی، حجت الاسلام سیدمحمدعلی معصومی عضو گروه اقتصاد مقاومتی و حجت الاسلام محسن ابراهیمی نیز عضو پیشگیری از آسیب های اجتماعی انتخاب شدند.

یادآور می شود، حجت الاسلام سیدمحمدعلی معصومی نیز به عنوان رییس مجمع اساتید گفتمان دینی استان هرمزگان انتخاب شد./851/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات