۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۶
کد خبر: ۵۴۵۸۶۵
امام جمعه تبریز:

دولت با همه توان برای رفع مشکلات اقتصادی همت کند

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم گفت: ملت ایران باید همچون گذشته هوشیار، بیدار و با بصیرت بوده و متوجه باشند که دشمن از فضای نارضایتی به دنبال بهره‌برداری سیاسی و امنیتی است.
حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان‌شرقی امام جمعه تبریز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی امشب در دیدار جمعی از مسؤولان و اهالی شهر صوفیان اظهار داشت: به دنبال شکست متوالی توطئه‌های دشمن در عرصه‌های داخلی و خارجی، این‌ روزها شاهد فتنه‌انگیزی برخی جریان‌های معاند و ضدانقلاب در شهرهای مختلف هستیم.

وی با اشاره به تجمعات اخیر در شهرهای مختلف خاطرنشان کرد: بارها تأکید شده که ارتقای سطح اعتماد و رضایتمندی مردم ارتباط مستقیم با امنیت و بقای آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی دارد، حال این‌که عده‌ای بیایند و اعتراضات مسالمت‌آمیز مردمی را به اغتشاش و ناامنی‌های عمومی تبدیل کنند، حسابش جداست.

امام جمعه تبریز با تأکید بر این‌که امروز حساب مردم معترض به وضعیت معیشتی و اقتصادی خود با کسانی که به دنبال فتنه‌انگیزی و تخریب اموال عمومی و بیت المال هستند، جدا شده است، گفت: نباید اجازه دهیم که دشمن از این فضا به نفع خود بهره برداری کند، چراکه فتنه جدید دشمن کشاندن مردم به کف خیابان ها است.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم ادامه داد: ملت ایران به ویژه مردم آذربایجان و تبریز باید همچون گذشته هوشیار، بیدار و با بصیرت بوده و متوجه باشند که دشمن از فضای نارضایتی به دنبال بهره‌برداری سیاسی و امنیتی است، از سوی دیگر انتظار داریم دولت همه توان خود را برای رفع موانع و مشکلات اقتصادی به کار گیرد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با تأکید بر این‌که دولت در عمل باید سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی را در کشور عملیاتی اجرایی کند، گفت: رفع مشکل بیکاری جوانان، معیشت خانواده‌ها و موانع تولید در گرو توجه به اقتصاد مقاومتی است، مسؤولان باید به دور از شعارگرایی به دنبال عمل به مطالبات مردم و رهبری باشند.

وی تصریح کرد: اینکه در حوزه اقتصادی مشکلاتی داریم و مردم اعتراضاتی را نسبت به وضعیت موجود دارند تردیدی نیست، اما نباید اجازه دهیم عده‌ای خودفروخته امنیت، جان و مال مردم را مورد تعرض قرار دهند، نیاز اساسی امروز کشور آرامش و وحدت میان آحاد ملت است.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم افزود: حقیقت مسلم آن است که دشمن در کمین بوده و درصدد سوء استفاده از آرمان خواهی مردم بیدار و بصیر قدم برمی‌دارد، هرگونه غفلت در شرایط کنونی موجب خسران خواهد بود، دشمنان نیز بدانند که ملت ایران همان حماسه‌سازان 9 دی 88 هستند./935/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات