۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۵
کد خبر: ۵۴۶۱۲۵
مدیر مدرسه علمیه شهرستان ایوان:

فتنه اخیر به قصد انتقام گیری از نظام و تکمیل ماموریت فتنه ۸۸ بود

مدیر مدرسه علمیه شهرستان ایوان با بیان اینکه اتفاقات اخیر به قصد انتقام گیری از ایران اسلامی بود، گفت: آمریکا، رژیم صهیونیستی و آل سعود برای جبران شکست های خود در منطقه قصد بر هم زدن امنیت در ایران را داشتند.
فتنه

حجت الاسلام محمدحسن فریادی، مدیر مدرسه علمیه شهرستان ایوان، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در استان ایلام اظهار داشت: فتنه اخیر به قصد انتقام گیری از نظام و تکمیل ماموریت فتنه ۸۸ بود.

وی افزود: اتاق فکر این فتنه خارج از کشور و با برنامه ریزی آمریکا، اسرائیل و آل سعود بود که با تحریک عده ای نفوذی در داخل کشور قصد براندازی نظام را داشتند.

حجت الاسلام فریادی خاطر نشان کرد: عده ای فتنه گر عضو گروهک منافقین با ورود به کشور و با استفاده از راهپیمایی های مردم در پیگیری مطالبات به حق خود از دولت قصد بر هم زدن آرامش و امنیت کشور را در داشتند.

مدیر مدرسه علمیه شهرستان ایوان ابراز داشت: حمله به اماکن دولتی، برهم زدن آرامش، آتش زدن خودرو ها و شکستن شیشه مغازه ها همه از سوی اعضای گروهک منافقین رخ داد و مردم هیچ دخالتی در این مساله نداشتند.

وی ادامه داد: در مقابل حرکات زشت و دشمن شاد کن اغتشاشگران ملت فهمیم و با بصیرت ایران اسلامی راه خود را از فتنه گران جدا کردند و به جهانیان و به ویژه دشمنان این مرز بوم نشان دادند همیشه ملتی هوشیار و حامی انقلاب هستند.

این مدرس حوزه با بیان اینکه اتفاقات اخیر به قصد انتقام گیری از ایران اسلامی بود، گفت: آمریکا، رژیم صهیونیستی و آل سعود برای جبران شکست های خود در منطقه قصد بر هم زدن امنیت در ایران را داشتند که با برخورد قاطع نیروی انتظامی و امنیتی ایران اسلامی و هوشیاری مردم بصیر این فتنه و آشوب ها خنثی شد.

حجت الاسلام فریادی تاکید کرد: رییس جمهور آمریکا در این هفته ای که گذشت هر روز با پیام های حمایت خود از دشمنان و عده ای آشوبگر بار دیگر دشمنی و کینه خود را نسبت به نظام و ملت ایران نشان داد.

وی اضافه کرد: تا چندی پیش رییس جمهور آمریکا ملت فهمیم ایران را تروریست خواند و دستور ممانعت از ورود هر گونه ایرانی به آمریکا را صادر کرده بود اما به یکباره و برای حمایت از منافقین خود را دایه مهربان تر از مادر برای مردم ایران نشان داد.

مدیر حوزه علمیه شهرستان ایوان عنوان داشت: ترامپ حتی در پیام های اخیر خود بار دیگر با توهین به مردم ایران آنها را گرسنه خطاب کرد در صورتی که ۴۲ میلیون نفر از جمعیت آمریکا فقیر و یا زیر خط فقر هستند.

این مدرس حوزه با بیان اینکه رسانه های معاند ایران با بزرگنمایی اتفاقات اخیر عده ای اندک در کشور قصد فریب مردم را داشتند، گفت: رسانه های معاند ایران خروش میلیونی مردم ولایتمدار ایران اسلامی را منعکس نکرده و تنها به پوشش اتفاقات عده ای فتنه گر برای وارونه جلوه دادن اوضاع داخل کشور بسنده کردند.

وی یادآور شد: مردم ایران اسلامی همواره حامی نظام و رهبری بوده و هیچگاه اجازه نداده اند که کوچکترین امیدی در دل دشمنان این مرز و بوم بر ضد انقلاب ایجاد شود.

حجت الاسلام فریادی در پایان بیان داشت: از آحاد ملت ایران تقدیر و قدردانی باید کرد که در گرما و سرما با حضور حماسی خود پاسخ کوبنده به دشمنان ایران و انقلاب می دهند./۸۷۹/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات