۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۹
کد خبر: ۵۴۶۲۳۴
حجت الاسلام والمسلمین ربانی:

فعالیت‌های مرکز خدمات هدفمند با رسالت حوزه است

حجت الاسلام والمسلمین ربانی گفت: به عنوان یک ضرورت برای حفظ انقلاب باید از روحانیت حمایت کنیم و همچنین ضرورت دارد که روحانیت زی طلبگی و ساده زیستی را داشته باشد.
دیدار رییس مرکز خدمات حوزه با نماینده ولی فقیه در زنجان دیدار رییس مرکز خدمات حوزه با نماینده ولی فقیه در زنجان

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین ربانی در دیدار حجت الاسلام والمسلمین خاتمی نماینده ولی فقیه در زنجان با اشاره به اهداف سفرهای استانی مسئولان مرکز خدمات گفت: در این طرح گروه‌هایی به نمایندگی از مرکز خدمات با حضور در مدارس علمیه استان با مدیران، اساتید و طلاب این مدارس دیدار می‌کنند و با مشکلات آنها از نزدیک آشنا می‌شوند.

وی با بیان اینکه روحانیون در عصر ما هم مظلوم هستند و هم محروم افزود: روحانیون مظلوم هستند از این جهت که مردم تصور می‌کنند که زندگی راحتی دارند و مظلوم هستند برای اینکه در شرایط بسیار سختی زندگی می‌کنند.

رییس مرکز خدمات حوزه بیان کرد: روحانیت از ابتدای انقلاب برای خودش چیزی درخواست نکرده است و شأن روحانیت هم این نیست که دنبال این موارد باشد و حتی روحانیون تا سال 83 از بیمه تأمین اجتماعی که حداقل حقوق شهروندی بود محروم بودند.

وی ابراز داشت: مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) در سال 70 این ضرورت‌ها را احساس کردند و مرکز خدمات حوزه‌های علمیه با هدف کاهش مشکلات طلاب و روحانیون برای پرداختن به امور طلبگی توسط ایشان تأسیس شد.

حجت الاسلام والمسلمین ربانی گفت: به عنوان یک ضرورت برای حفظ انقلاب باید از روحانیت حمایت کنیم و همچنین ضرورت دارد که روحانیت زی طلبگی و ساده زیستی را داشته باشد و شرط موفقیت آنها نیز زهد در دنیاست.

وی بیان کرد: مرکز خدمات حوزه‌های علمیه هدفمند با رسالت حوزه است و در تلاش است که روحانیون در انجام وظیفه خود با دغدغه کمتری رو به رو باشند.

رییس مرکز خدمات حوزه در ادامه به بخشی از فعالیت‌های فرهنگی مرکز خدمات ویژه خانواده‌ها از جمله تجلیل از ممتازین تحصیلی و برگزاری کارگاه‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای اشاره کرد. /۹۲۴/د۱۰۳/ج

ارسال نظرات