۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۴
کد خبر: ۵۴۶۳۴۵
آیت الله شب زنده دار:

باید ارادت و اطاعت خود را نسبت به رهبری ابراز کنیم

عضو فقهای شورای نگهبان با بیان این که باید مودت و اطاعت خود را نسبت به رهبری ابراز کنیم، گفت: روز ۱۹ دی روزی است که در دیدار با رهبر انقلاب باید مودت، نصرت و پشتیبانی را نسبت به رهبری داشته باشیم.
آیت الله شب زنده دار

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله محمدمهدی شب زنده دار عضو فقهای شورای نگهبان امروز در درس خارج خود که در دارالتلاوه حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد، با اشاره به شرایط اخیر کشور گفت: در شرایط فعلی که دشمنان اسلام به کیان اسلام، تشیع و حکومت الهی که بعد از قرون متمادی محقق شده هجمه آورده اند، همه باید از انقلاب دفاع کنند.

وی افزود: البته اشکالات و کم کاری ها فراوان است و مردم حق اعتراض دارند اما نظام اسلامی باید پایدار باشد و همه تلاش و همت کنند که به اهداف عالیه خود برسد، وظیفه ما نسبت به کسی که خیمه اسلام و نظام را در دست دارد این است که او را یاری کرده و تنها نگذاریم.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این که باید مودت و اطاعت خود را نسبت به رهبری ابراز کنیم، اظهار داشت: روز 19 دی روزی است که در دیدار با رهبر انقلاب باید مودت، نصرت و پشتیبانی را نسبت به رهبری داشته باشیم.

وی ادامه داد: روشن است که این پشتیبانی ها طریقیت به امام زمان(عج) و اهل بیت(ع) و در نهایت خداوند متعال دارد، کسانی که می توانند در صحنه 19 دی برای دیدار با رهبری حضور داشته باشند باید این کار را انجام دهند که وظیفه حداقلی ما خواهد بود.

آیت الله شب زنده دار با تأکید بر این که رفع مشکلات اقتصادی و مقابله با هجمه های فضای مجازی به عنوان خواسته مردم، باید به مطالبه ای عمومی تبدیل شود، ابراز داشت: مراجع بزرگوار تذکرات متعددی در این زمینه مطرح کرده اند که طلاب باید این مسائل را به مطالبه ای عمومی تبدیل کنند.

وی عنوان کرد: حال که مباحث حقوق شهروندی مطرح است مسائل مربوط به حفظ اخلاق، اعتقادات و  فرهنگ هم جزو مطالبات شهروندی است که باید حفظ شود، باید از مسأله اندلس عبرت گرفت که چگونه آن ها را بیچاره کردند، در این جریان دشمنان مفاسد را در جامعه ترویج دادند و به اهداف خود رسیدند.

عضو فقهای شورای نگهبان خاطرنشان کرد: وقتی دشمنان این چنینی داریم باید هوشیار باشیم، امروز شبکه های اجتماعی و فضاهای آزاد تأثیرات سوئی بر فرزندان جامعه می گذارد از این رو باید مطالبه عمومی صورت گیرد تا مشکلات اقتصای مردم حل شده و جلوی مفاسد گرفته شود./1323/پ۲۰۲/ق

ارسال نظرات