۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۲
کد خبر: ۵۴۶۳۵۶
آیت الله قرهی:

مردم از اختلاس‌، حقوق های نجومی، تبعیض و فقر ناراحت هستند

آیت الله قرهی گفت: مردم ما با انقلاب هستند برخی هم اگر صدایشان درآمد در نقد عملکرد دولت است البته بحث معترضان به عملکرد دولت با اغتشاشگران جدا است، مردم از اختلاس‌ها، حقوق های نجومی، تبعیض و فقر ناراحت هستند.
آیت الله قرهی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله روح الله قرهی موسس حوزه علمیه امام مهدی(عج) شامگاه یک شنبه در جلسه درس حدیث نفس که در شهر اندیشه کرج برگزار شد، گفت: وقتی انسان نسبت به نفس خود شناخت پیدا نکند از سوی شیطان گمراه می‌شود.

وی افزود: بشر به هیچ عنوان اختیار تام و تمام از خود ندارد بلکه اختیار او یا در دست شیطان یا در دست خدا می سپارد، کسی که اختیارش را به خدا سپرد عبدالله و کسی که اختیارش را به شیطان سپرد عبدالشیطان است.

آیت الله قرهی عنوان کرد: انسان اختیار دارد که بین عبدالله یا عبد شیطان بودن انتخاب کند؛ کسی که از بند شیطان آزاد باشد به حریت رسیده است.

وی افزود: عالم، عالم بندگی است همه بدون استثناء عبد هستند، وقتی انسان معرفت به نفس پیدا کرد و عبدالله شد دیگر خود را عبد شیطان قرار نمی‌دهد.

موسس حوزه علمیه امام مهدی(عج) با بیان اینکه هوشیاری مردم فتنه دشمنان را از بین می برد؛ گفت: رهبر معظم انقلاب بارها فرموند که به مساله اقتصادی توجه کنید چراکه دشمنان با اقتصاد نفوذ کرده و قصد فتنه می‌کنند.

آیت الله قرهی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران شاید به مو برسد اما پاره نمی‌شود چراکه این انقلاب متعلق به حضرت مهدی(عج) است.

وی بیان داشت: در روایتی از پیامبر(ص) است که مردمی از مشرق خروج می‌کنند و سبب می‌شوند که امام زمان(عج) سلطه پیدا کند.

موسس حوزه علمیه امام مهدی(عج) گفت: امروز مردم به لحاظ اقتصادی دچار مشکلات هستند به ویژه طلاب و روحانیت بیش از دیگران در سختی و رنج هستند، دولت باید به داد مردم برسد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اکثر مردم ما با انقلاب هستند برخی هم اگر صدایشان درآمد در نقد عملکرد دولت است البته بحث معترضان به عملکرد دولت با اغتشاشگران جدا است، مردم از اختلاس‌ها، حقوق های نجومی و تبعیض و فقر ناراحت هستند./807/پ202/ب1

ارسال نظرات