۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۰
کد خبر: ۵۵۱۹۸۹
امام جمعه ایلام:

خدمت به مردم وظیفه مسؤولان است

امام جمعه ایلام گفت: خدمت به مردم وظیفه همه مسؤولان است و ما نیز باید در همین راستا قدم برداریم و همه خدمتگزار ملت باشیم.
لطفی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، عصر امروز در همایش ائمه جمعه در شهرستان دره شهر اظهار داشت: فلسفه همایش ائمه جمعه هماهنگ شدن ائمه جمعه با مسؤولان شهرستانها است.

وی افزود: خدمت به مردم وظیفه همه مسؤولان است و ما نیز باید در همین راستا قدم برداریم و همه خدمتگزار ملت باشیم.

امام جمعه ایلام خاطر نشان کرد: اصولا تریبون نماز جمعه مکانی برای تبیین امورات فرهنگی و بصیرت افزایی و حمایت از نظام است.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی عنوان داشت: اگر فرهنگ در جامعه ای پویا، بالنده و پیشرو باشد آن جامعه به اوج پیشرفت خواهد رسید و تریبون نماز جمعه در همین راستا قدم بر می دارد.

وی ادامه داد: تریبون نماز جمعه پشتوانه بزرگی برای مسائل فرهنگی است و این تریبون مورد اعتماد مردم است.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام با بیان اینکه مردم اعتماد بسیاری به تریبون نماز جمعه دارند، گفت: دشمنان انقلاب اسلامی در طول ۴۰ سال از عمر با برکت انقلاب قصد کم رنگ کردن اعتماد مردم به این تریبون را دارند ولی مردم بصیر ایران امید آنها را نابود کرده اند.

این مدرس حوزه تاکید کرد: بحمدالله در استان ایلام تعامل بسیار خوبی بین ائمه جمعه و مسؤولان استانی وجود دارد و با برادری و دوستی در راستای خدمت به مردم قدم می نهند.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی در پایان خاطر نشان کرد: ایام دهه فجر فرصت بسیار مناسبی برای تبیین خدمات نظام برای مردم است و همه باید خدمات انقلاب اسلامی را برای نسل جوان تشریح کنند./۸۷۹/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات