۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰
کد خبر: ۵۵۲۱۵۲
در گفت‌وگو با رسا مطرح شد؛

انتقاد چنارانی از بی توجهی دولت به امور بانوان در بودجه ۹۷

نماینده مردم نیشابور در مجلس جای دغدغه‌ها و مشکلات زنان در جامعه را در لایحه بودجه ۹۷ خالی دانست و تاکید کرد: از رییس‌جمهوری که قرار بود از زنان در کابینه خود استفاده کند اما این کار را نکرد بیش از این انتظار نمی‌رود.
زهرا چنارانی

هاجر چنارانی، عضو فراکسیون زنان و نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، با اشاره به اینکه در لایحه بودجه ۹۷ زنان و دختران جامعه دیده نشده‌اند، گفت: وضعیت دولت بسیار اسفناک است، درآمدها با بودجه جاری همخوانی ندارد و به همین دلیل فعلا جایی برای طرح دغدغه‌ وضعیت زنان و دختران جامعه وجود ندارد.

چنارانی با تاکید بر اینکه بیش از این نیز از رییس‌جمهور توقع وجود ندارد گفت: از رییس‌جمهوری که قرار بود از زنان در کابینه خود استفاده کند، اما این کار را نکرد و هیچکدام از زنان کار آمد و توانمند را نتوانست در راس کابینه خود داشته باشد چطور می‌توانیم توقع داشته باشیم که به زنان در بودجه توجه کند.

وی با ییان اینکه این موضوع قابل پیگیری است اظهار اشت: واقعیت ماجرا این است که پولی وجود ندارد که در این زمینه‌ها هزینه شود اما همچنان پیگیر این مسأله هستیم.

نماینده مردم نیشاور در خانه ملت با بیان اینکه در حال حاضر دولت نمی‌تواند بیشتر از بودجه‌های جاری کشور را پاسخگو باشد، گفت: باید محلی باشد که از آنجا برای حوزه زنان «بودجه» تعریف شود، اما مسلم است که در سال‌های اخیر دولت در امور بانوان قصور داشته است./۸۵۶/ت
۳۰۲/ق

ارسال نظرات