۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۱
کد خبر: ۵۵۲۲۳۰
مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی:

دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: ایام الله دهه فجر فرصت مناسبی برای تبیین دستاوردهای ۴۰ ساله نظام و انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف است.
ستاد دهه فجر در آذربایجان غربی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، محسن شکرنیا امروز در جلسه هماهنگی ستاد گرامیداشت ایام الله دهه فجر در آذربایجان غربی اظهار کرد: چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران نشان دهنده موفقیت این انقلاب در عصر کنونی است که برنامه های گرامیداشت با توجه به این مهم با مشارکت تمام نهادها و دستگاه ها برگزار می شود.

وی به نقش موثر کمیته های اجرایی برنامه های دهه فجر اشاره کرد و گفت: مسؤولان کمیته ها بهترین فرصت را برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در سطوح مختلف در اختیار دارند.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی افزود: تبیین دستاوردهای 40 ساله نظام و انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف اقتصادی، نظامی، فناوری و سایر حوزه ها وظیفه شرعی و قانونی همه مسؤولان است و دهه فجر بهترین فرصت برای این امر به شمار می رود.

وی با اشاره به زندگی پیروان اقوام و ادیان مختلف در آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: این زندگی همراه با احترام به یکدیگر با نگاه ویژه نظام مقدس جمهوری اسلامی حاصل شده است بنابراین برگزاری جشن های انقلاب بهترین فرصت برای تبیین الگوی زندگی مسالمت آمیز اقوام و ادیان استان به دنیا است.

رییس ستاد دهه فجر در آذربایجان غربی با اشاره به تقارن ایام الله دهه فجر با ایام فاطمیه تصریح کرد: مداحان در اجرای مراسمات از پرداختن به مسائل حاشیه ای و دشمن پسند خودداری کنند.

وی اذعان داشت: بیان مسائل حاشیه ای به ویژه در برنامه های گرامیداشت دهه فجر موجب سوء استفاده دشمنان شده و با انعکاس بلافاصله آن در شبکه های معاند، زمینه تضعیف نظام و انقلاب را فراهم می کنند.

شکرنیا بر گرامیداشت باشکوه سالروز ورود امام راحل به کشور تاکید کرد و افزود: مراسم سالگرد ورود امام راحل به میهن در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) ارومیه برگزار شده و زنگ انقلاب همزمان با سراسر کشور نواخته می شود.

میثم محمدی، مسؤول کارگروه اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد دهه فجر نیز در این جلسه گفت: برخلاف سالهای گذشته که از ظرفیت رسانه ای در زمینه تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در ایام دهه فجر غافل شده بود، امسال کارگروه اطلاع رسانی و تبلیغات به صورت تخصصی برای انجام این رسالت خطیر تلاش می کند.

وی افزود: کارگروه اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد دهه فجر بر اساس تعامل با رسانه های مکتوب و مجازی استان آماده برگزاری نشست خبری و میزگرد و مصاحبه های اختصاصی برای تشریح عملکرد کمیته های 25 گانه ستاد دهه فجر استان است.

جلسه ستاد گرامیداشت ایام الله دهه فجر با حضور نمایندگان و مسؤولان دستگاه های اجرایی در محل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی برگزار شد./936/پ203/ب1

ارسال نظرات