۰۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۱
کد خبر: ۵۵۲۴۹۶
آیت الله دری نجف آبادی:

فلسطین و قدس شریف مسأله اول جهان اسلام است

امام جمعه اراک با بیان اینکه فلسطین و قدس شریف مسأله اول جهان اسلام است، گفت: هرگز اجازه نخواهیم داد هیچ موضوعی کشور را از هدف اصلی که آزادی فلسطین و قدس شریف است دور کند.
آیت الله دری نجف آبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک ظهر امروز در نماز عبادی و سیاسی جمعه که در مصلای بیت‌المقدس اراک برگزار شد، با اشاره به برگزاری مانور ارتش جمهوری اسلامی ایران در جنوب کشور، گفت: فلسطین و قدس شریف مسأله اول جهان اسلام است.

امام جمعه اراک اظهار داشت: ایران اسلامی با حمایت های از فلسطین، قدس شریف و مظلومان به خوبی راه عزت و شرف و سعادت طی می کند و هرگز اجازه نخواهیم داد هیچ موضوعی کشور را از هدف اصلی که آزادی فلسطین و قدس شریف است دور کند.

دستاوردهای دهه فجر انقلاب اسلامی

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به دهه فجر انقلاب اسلامی بیان کرد: دهه فجر انقلاب اسلامی دارای دستاوردهای بسیاری است و می توان هدایت زنان، خانواده و جامعه به سمت وسوی قرآن، اسلام و ولایت فقیه را یکی از دستادرهای بزرگ این دهه نام برد.

آیت الله دری نجف آبادی عفاف، حجاب و عصمت زنان، خانواده و جامعه را از دستاردهای انقلاب اسلامی مطرح کرد و اظهار داشت: امروز در جامعه اسلامی مردم و مسؤولان باید قدردان دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی باشند و در راستای اهداف انقلاب گام بردارند.

راهپیمایی ۲۲بهمن، پایبندی به نظام اسلامی را به اثبات می رساند

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به مقابله با تنگناهای موجود در کشور، ابراز داشت: با وجود دستاوردهای بزرگی که انقلاب اسلامی برای کشور به همراه داشته است؛ اکنون تنگناهایی نیز وجود دارد که باید برای رفع آنها تلاش کرد.

امام جمعه اراک با یادآوری راهپیمایی با عظمت 22 بهمن ماه، خاطر نشان کرد: ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی باید با حضور تاریخی و گسترده خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن، پایبندی به نظام اسلامی و ولایت فقیه به اثبات برسانند و نقشه های شوم دشمنان را نقش بر آب کنند.

مادران بزرگترین دانشگاه انسان سازی هستند

امام جمعه اراک در ادامه با اشاره و  یادآوری ایام فاطمیه، مادران را بزرگترین دانشگاه انسان سازی دانست و تصریح کرد: شخصیت های بزرگی همانند امام حسین(ع) حضرت عباس(ع) و امام خمینی(ره) تربیت شده این دانشگاه هستند.

آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه انسان در برابر مادران شهید حججی‌ها احساس شرمندگی می‌کند، ابراز داشت: مادران شهدا نماد و مظهر زنان شجاع و عفیف و غیرتمند هستند و باید امروز زنان جامعه این بزرگان را الگوی خود قرار دهند.

شایان ذکر است، راهپیمایی ۲۲بهمن، پایبندی به نظام اسلامی و ولایت فقیه به اثبات و چالش‌های فضای مجازی از دیگر عناوین سخنان آیت الله دری نجف آبادی در خطبه های نماز جمعه اراک بود.

به گزارش رسا، نماز عبادی سیاسی جمعه در 33 نقطه استان مرکزی برگزار می شود./842/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات