۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۶
کد خبر: ۵۵۲۵۶۵
سرپرست دبیرخانه کانون مساجد لرستان:

مسجد پایگاه حفظ انقلاب اسلامی است

سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان با بیان اینکه مسجد خاستگاه انقلاب است، گفت: نقش مساجد در تداوم و حفظ انقلاب نقش آفرین است و با رونق بخشی به فعالیت ها در مساجد باید در صیانت از فرهنگ انقلابی ایفای نقش کنیم.
کانون مساجد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، محمد ابدالی پور، سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان، ظهر امروز در جمع مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان بروجرد با اشاره به پیش رو بودن دهه فجر گفت: این مراسم باید باشکوه برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه مساجد میزبان برگزاری ویژه برنامه های دهه مبارک فجر هستند، افزود: مسجد کانون اصلی شکل گیری انقلاب بوده و امروز نیز پایگاه حفظ انقلاب اسلامی است.

سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان با تأکید بر ضرورت بهره مندی از ظرفیت مردمی به ویژه نیروی جوان در برگزاری مراسم دهه مبارک فجر خاطرنشان کرد: باید زمینه مشارکت مردمی فراهم شود.

وی با اشاره به اهداف کمیته مساجد در برگزاری ویژه برنامه های دهه مبارک فجر بیان داشت: هدف از اجرای برنامه های فرهنگی، علمی، هنری و ورزشی تبیین اهداف و آرمانهای دستاوردهای انقلاب بین نسل جوان است.

ابدالی پور با تأکید بر ضرورت تبیین گفتمان انقلاب بین نسل جوان ادامه داد: مساجد در این زمینه نقش بسزایی دارند و با بهره مندی از ظرفیت مساجد باید در مقابله با توطئه های دشمنان اقدام کرد.

وی از دیگر اهداف مهم کانون مساجد را تربیت نسلی انقلابی و حفظ و حراست از اهداف و آرمان های انقلاب عنوان کرد و گفت: با تقویت برنامه های کانون مساجد باید در این راستا نقش آفرین شد.

سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان افزود: در سایه تعامل، وحدت و همدلی می توان چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را جشن گرفت و با تبیین گفتمان انقلاب نسل جوان را در برابر توطئه های دشمنان بیمه ساخت./9459/پ203/ب1

ارسال نظرات