۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۸
کد خبر: ۵۵۲۵۹۰
نماینده ولی فقیه در کرمانشاه:

مسؤولان توجه بیشتری به اقامه نماز جماعت داشته باشند

آیت الله علما گفت: باید اقامه نماز در جامعه رونق داده شود و مسؤولان توجه بیشتری به اقامه نماز جماعت داشته باشند.
آیت الله علما نماز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ظهر امروز در نشست بررسی اقامه ناز در مدارس ابراز داشت: توجه به نماز در تمام ابعاد زندگی انسان اثرگذار بوده و زمینه سعادتمندی انسان را فراهم می کند.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: نماز پاسخگوی تمام نیازهای انسان بوده و می تواند تمام ابعاد و شئونات زندگی انسانها را اصلاح کند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه مطرح کرد: باید اقامه نماز در جامعه رونق داده شود و مسؤولان توجه بیشتری به اقامه نماز جماعت داشته باشند.

وی در ادامه بیان داشت: اقامه و رونق بخشی به نماز از سیاست های رهبر معظم انقلاب بوده و باید در جهت احیای اقامه نماز در جامعه تلاش بیشتری صورت گیرد.

آیت الله علما اظهار داشت: مدارس به عنوان مکان اصلی پرورش و تربیت نسل آینده کشور باید اقامه نماز را در اولویت قرار داده و در این امر مشوق دانش آموزان باشند.

امام جمعه کرمانشاه در پایان عنوان داشت: دانش آموزان در سنین نوجوانی گیرایی بالایی داشته و اگر در این سن با برکات و اثرات نماز آشنایی پیدا کنند تا سالیان سال اهمیت این فریضه در ذهن و روح آنها ثبت خواهد شد./8571/پ203/ب1

ارسال نظرات