۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۴
کد خبر: ۵۵۲۶۶۵
مدیر مدرسه علمیه شهداد:

اعتماد به دشمن انسان را از روحیه انقلابی دور می کند

حجت الاسلام بذرکار با بیان این که اعتماد به دشمن انسان را از روحیه انقلابی دور می کند، گفت: دشمنان اسلام به دنبال از بین بردن تفکر انقلابی در کشور هستند تا بتوانند کشور را از درون از بین ببرند.
انقلاب اسلامی

حجت الاسلام مهدی بذرکار مدیر مدرسه علمیه شهداد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، در رابطه با روحیه انقلابی داشتن، گفت: در دنیا به کسی انقلابی گفته می شود که همیشه از آرمان های امام و رهبری دفاع کند.

وی افزود: حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی مهم ترین وظیفه مردم انقلابی بوده و مردم بدانند که دشمنان اسلام به دنبال از بین بردن تفکر انقلابی در کشور هستند.

حجت الاسلام بذرکار با بیان این که اندیشه امام خمینی(ره) یک تفکر کاملا انقلابی بود، خاطرنشان کرد: کشور ایران زمانی می تواند در مقابل هجمه های دشمنان بایستد که روحیه انقلابی را در خود داشته باشند.

وی ابراز داشت: کسانی که در کشور از انقلابی بودن فاصله گرفتند و تفکر غرب را در خود به وجود آورده اند، نمی توانند در مقابل دشمن بایستند.

استاد حوزه علمیه شهداد با توجه به این که بعضی از مسؤولان در کشور از فرهنگ انقلابی فاصله گرفته اند، اظهار داشت: یکی از دلایلی که سبب شد کشور ایران در مقابل برخی از خواسته های دشمنان کوتاه بیاید، فاصله گرفتن از انقلاب است.

وی با اشاره به این که حفظ دستاوردهای انقلاب وظیفه مردم و مسؤولان است، بیان داشت: مسؤولی که در زندگی خود به دنبال اشرافی گری و تجمل بوده، چه طور به او انقلابی بگوییم زیرا انقلابی به کسی می گویند که از اشرافی گری دوری کند تا بتواند مشکلات مردم را حل کند.

حجت الاسلام بذرکار خاطرنشان کرد: یکی از رهنمودهای امام و رهبری در بحث دشمن شناسی این بود که می فرمودند هیچ وقت نباید به دشمنان اسلام اعتماد کرد.

وی با بیان این که اعتماد به دشمن انسان را از روحیه انقلابی دور می کند، ابراز داشت: دشمنان اسلام به دنبال از بین بردن تفکر انقلابی در کشور هستند تا بتوانند کشور را از درون از بین ببرند.

مدیر مدرسه علمیه شهداد تصریح کرد: تجربه ثابت کرده است، افرادی که در جامعه پیرو ولایت فقیه نبودند، نتوانستند کشور را خوب مدیریت کنند.

استاد حوزه علمیه شهداد ابراز داشت: مسؤولان بدانند که مردم از شعار دادن در رابطه با اقتصاد مقاومتی خسته شدند و برای عملی کردن اقتصاد مقاومتی در کشور کاری را انجام دهند.

وی در پایان با اشاره به این که پیرو ولی فقیه بودن انسان را انقلابی می کند، گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی زمانی در کشور اجرایی می شود که مردم و مسؤولان روحیه انقلابی داشته باشند./9707/پ203/ب1

ارسال نظرات