۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۹
کد خبر: ۵۵۲۸۶۹
با حضور مسؤولان کشوری؛

نشست ستاد همکاری حوزه های علمیه و آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری برگزار شد

نشست ستاد همکاری حوزه های علمیه و آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با حضور مسؤولان کشوری این ستاد به میزبانی مدیریت حوزه علمیه برادران استان در شهرکرد برگزار شد.
ستاد همکاری حوزه های علمیه و آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، نشست ستاد همکاری حوزه های علمیه و آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری، امشب با حضور مسؤولان کشوری این ستاد به میزبانی مدیریت حوزه علمیه برادران استان در شهرکرد برگزار شد.

در این نشست مسؤولان کشوری ستاد همکاری حوزه های علمیه و آموزش پرورش کشور به تبیین اهداف تشکیل این ستاد پرداختند و در نهایت استان چهارمحال و بختیاری را جزء برترین ستادهای کشوری در این زمینه معرفی کردند.

مدیران حوزه های علمیه برادران و خواهران چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند و خواستار حمایت هر چه بیشتر ستاد مرکزی شدند.

در ادامه این نشست نیز معاونان مدیریت حوزه های علمیه خواهران و برادران بر ضرورت و اهمیت همکاری بین حوزه های علمیه و آموزش و پرورش تأکید کردند و خواستار تسهیل هر چه بیشتر زمینه های همکاری شدند.

حجت الاسلام محمد شریفی، دبیر ستاد همکاری حوزه های علمیه و آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در این نشست با بیان اینکه به لطف الهی سطح همکاری های استان در این زمینه بسیار مطلوب است، خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین فلسفه های ارتباط آموزش و پرورش با حوزه این است که نیروهایی در تراز جمهوری اسلامی تربیت شوند.

وی حضور طلاب و روحانیان در مدارس آموزش و پرورش را ضروری دانست و افزود: باید بکوشیم که از ظرفیتهای هر دو مجموعه در راستای رشد و پویایی هر چه بیشتر و فراگیر شدن تعالیم دین اسلام در جامعه بهره مند شویم.

حجت الاسلام شریفی با تأکید بر اینکه برگزاری چنین نشستهایی نقش مهمی در رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط مثبت دارد، تصریح کرد: باید مصوبات این ستاد در عمل خود را نشان دهد و خروجی های آن در راستای ترویج ارزشهای دینی در بین جوانان و نوجوانان باشد.

معاون برنامه ریزی و نظارت مدیریت حوزه علمیه برادران چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه اگر برنامه های این ستاد به معنای واقعی کلمه در عمل خود را نشان دهند، گفت: هدف ما این است که حضور حوزویان در مدارس آموزش و پرورش هدفمند، جهت دار و اثرگذار باشد./9457/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات