۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۶
کد خبر: ۵۵۳۵۹۵
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

دشمن در جهت مبارزه با اسلام ناب محمدی وارد صحنه شده است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: دشمن در جهت مبارزه با اسلام ناب محمدی(ص) و اسلام اهل بیت(ع) وارد صحنه شده است و به صورت تخصصی برنامه ریزی می کند.
عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند امشب در همایش فاطمیون اظهار داشت: تمام کارهایی که در عالم صورت می گیرد دارای علت و معلول و سبب و اسباب است.

وی با بیان اینکه هیچ کاری را خارج از اسباب نیست، گفت:‌ انگیزه رفتن فردی به هیأت و مسجد به دلیل وجود سنخیت در ذات افراد است و این سنخیت با فضاها از سرمایه های اصلی انسان است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود:‌ امروز دشمن از هر طریقی قصد نفوذ به داخل را دارد و برای براندازی نظام و انقلاب اسلامی برنامه ریزی کردند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه دشمنان برای رسیدن به اهداف خود از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند و در لباس ها و زبان های مختلف حاضر می شوند، تصریح کرد: دشمن برای رسیدن به این اهداف ابتدا از کارهای کوچک آغاز می کند و در کارهای خود کم نمی آورد.

وی با بیان اینکه امروزه در یک جنگ همه جانبه قرار داریم که موفقیت و شکست را رقم می زند، ادامه داد:‌ تمام کسانی که انگیزه عدالت خواهی دارند در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی شرکت می کنند و اقتدار خود را به رخ دشمنان می کشانند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: دشمن در جهت مبارزه با اسلام ناب محمدی(ص) و اسلام اهل بیت(ع) وارد صحنه شده است و به صورت تخصصی برنامه ریزی می کند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه آسیب های هیئات مذهبی در استان کم شده است اما باید کم تر از این هم شود، اظهار کرد: ‌اجرای برنامه‌های عزاداری از سوی هیئات موجی است که در ایام و مناسبت های متعدد اجرا می‌شود./۸۸۰/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات