۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۶
کد خبر: ۵۵۳۶۲۰
رييس اداره تبليغات اسلامي کاشان:

برنامه هاي محتوايي هيئات مذهبي بايد پاسخگوي شبهات باشد

رييس اداره تبليغات اسلامي کاشان هيئات مذهبي را از مصاديق بارز احياگران امر اهل بيت(ع) دانست و بر فعاليت هاي محتوايي در هيئات مذهبي شهرستان كاشان تأكيد كرد و گفت: برنامه هاي محتوايي هيئات مذهبي بايد به گونه اي باشد كه بتواند پاسخگوي شبهات باشد.
حجت الاسلام سيد عبدالصاحب حسيني

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا در كاشان، حجت الاسلام سيد عبدالصاحب حسيني، شنبه شب در مؤسسه فرهنگي هنري اشكستان وابسته به هيأت محبان حصرت ابوالفضل(ع) ناجي آباد كاشان، گفت: امروز رويكرد دشمن از جنگ سخت به جنگ نرم و تهاجم فرهنگي است.

وي افزود: امروز دشمن در جنگ نرم و تهاجم فرهنگي روي نوجوانان و جوانان در فضاي مجازي و دور كردن آنها از مساجد و مجالس عزداري برنامه ريزي دارد.

ريس اداره تبليغات اسلامي كاشان يادآور شد: امروز نفوذ به هيئات مذهبي و بي محتوا كردن عزاداري ها و گسترش خرافات در دستور کار دشمنان نظام و اسلام قرار گرفته است تا از اين طريق مردم را از مساجد و هيئات مذهبي دورکنند.

حجت الاسلام حسيني با اشاره به اينكه استمرار انقلاب اسلامي در گرو برنامه هاي فرهنگي و با محتواي هيئات مذهبي است كه انجام مي دهند، اظهار داشت: برخي از هيئات مذهبي كاشان تنها در ايام سوگواري برنامه دارند و بعد از ان هيچ فعاليت ديگري ندارند اما برخي از هيئات ديگر در طول سال و در كنار برنامه هاي عزاداري، براي جذب نوجوانان و جوانان به هيئات برنامه هاي فرهنگي متنوعي دارند.

وي با تأكيد بر اينكه دشمن به دنبال تخريب هيات هاي مذهبي و مساجد است و براي مقابله با اين ترفند دشمن، هيئات مذهبي بايد هوشيارانه عمل كنند، عنوان كرد: دشمن امروز متوجه شده است تمامي حركت هاي مردمي از سوي مساجد و هيئات مذهبي هدايت مي شود، از اين رو تمامي تلاش خود را براي نابودي مساجد و هيئات مذهبي به كار بسته است.  

رييس اداره تبليغات اسلامي كاشان با اشاره به اينكه هيئات مذهبي از مصاديق بارز احياگران امر اهل بيت(ع) هستند، بر فعاليت هاي محتوايي در هيئات مذهبي شهرستان كاشان تأكيد كرد و گفت: برنامه هاي محتوايي هيئات مذهبي كاشان بايد به گونه اي باشد كه بتواند پاسخگوي شبهات باشد.

حجت الاسلام حسيني در ادامه با تأكيد بر اينكه نظام اسلامي ايران نظامي ديني و برگرفته از زندگي علوي و فاطمي است، اظهار داشت: بايد تلاش كنيم تا از سيره شخصيت فاطمه زهرا(س) الگو برداري كنيم و آن را در زندگي خود به كار بگيريم./1307/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات