۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۸
کد خبر: ۵۵۴۵۴۳
ایستاده پای انقلاب؛

حضور مردم در ۲۲ بهمن "نه" بزرگ ملت به منافقان و استعمارگران است

آیت الله طبسی حضور مردم در صحنه را شرط پیشرفت انقلاب دانست و گفت: این حضور نه گفتن به جاده‌صاف‌کن‌های دشمن در داخل کشور است.
طبسی

آیت الله نجم الدین طبسی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، پیروزی انقلاب اسلامی را معجزه قرن توصیف کرد و گفت: کسی باور نمی‌کرد که مردم با دست خالی بتوانند طاغوت را از عرش خود که دارای حمایت قدرت‌های بزرگ بود پایین بکشند و او را از مملکت دور بیندازند؛ این حرکت با حمایت خداوند متعال و پیروی مردم از بنیانگذار کبیر انقلاب انجام شد؛ این نتیجه، حاصل یکپارچگی مردم بود.

وی دشمنان را از روز پیروزی انقلاب و حتی قبل از آن به دنبال ناکارآمد نشان دادن و از بین بردن انقلاب اسلامی دانست و ابراز داشت: سعی و تلاش دشمنان از خشم و ناراحتی آن‌ها حکایت دارد که لحظه‌ای شکست خود را از یاد نبرده‌اند؛ این خشم و نفرت حاصل آن است که انقلاب اسلامی همانطور که با اهدافی روشن پیروز شد، به همان نحو راه خود را دنبال کرده است.

آیت الله طبسی از مردم خواست تا هوشیار بوده و در صحنه حاضر باشند و ادامه داد: هر فرد قطره‌ای از دریای خروشان این ملت انقلابی است که در هر شهر و روستایی بدون توجه به اینکه دیگران حضور دارند یا نه، باید وظیفه خود را در راستای حضور شکوهمند در صحنه انجام دهند.

وی تصریح کرد: حضور شکوهمند مردم در این انقلاب به معنای نه گفتن به پسماندها و جاده‌صاف‌کن‌های دشمن،نه گفتن به منافقین، سلطنت طلبان، استعمارگران و نه گفتن به عوامل اغتشاش و فتنه در کشور است.

آیت الله طبسی افزود: مردم مطالباتی به حق دارند که باید به سمع مسؤولان برسد و اجرا و اجابت شود، ولی می‌دانیم که صف کسانی که دارای مطالبات هستند با اغتشاش‌گران جداست؛ آن‌ها که مطالبه‌گر هستند حرف به حقی دارند، نظام و رهبری را قبول دارند، به مسؤولان دولت احترام می‌گذارند و این خواسته آن‌ها بر حق است.

وی دشمنان داخلی را فاقد اعتقاد و احترام برای اسلام، نظام و حتی ایران یکپارچه ارزیابی کرد و گفت: حضور در صحنه و روز راهپیمایی آری گفتن به نظام و اسلام و نه گفتن به دشمنان، منافقان و امثال آن‌هاست چون آن‌ها دین ما را هدف قرار داده‌اند.

آیت الله طبسی فردای انقلاب را به شرط حضور مردم از امروز انقلاب قوی‌تر دانست و اظهار داشت: بنده از ملت فهیم، شریف و قدردان تقاضا می‌کنم که یک بار دیگر هم در صحنه بیایند و دشمن را با حضور خودشان مأیوس کنند./836/ت۳۰۲/ق

ارسال نظرات